Українці почали активно купувати вітчизняні товари

Частка продажу споживчих товарів, виготовлених в Україні, у структурі товарообороту торгової мережі в січні-червні 2014 року порівняно з аналогічним періодом минулого року зросла до 59,2%

Українці почали активно купувати вітчизн…

Про це повідомляє Державна служба статистики України, передає ДеПо з посиланням на прес-службу відомства.

Так, у I півріччі поточного року обсяг продажів споживчих товарів через торгову мережу підприємств (юридичних осіб) склав 196, 4 млрд грн. У загальному обсязі роздрібного товарообороту торгової мережі підприємств частка непродовольчих товарів за вказаний період знизилася до 58,6%.

Найбільше зниження частки виготовлених в Україні товарів у загальному обсязі роздрібного товарообороту (у % до відповідної товарної групи) продовольчих споживчих товарів зафіксоване щодо харчової риби і рибопродуктів - до 60,2%, щодо консервів і готових рибних продуктів - до 70% і щодо кави - до 44,3%.

Найбільше зростання в цій групі товарів відбулося щодо свіжих овочів - до 83,9%, картоплі - до 90,9%, свіжого і замороженого м'яса і птиці - до 97,7%, сичугових, плавлених і кисломолочних сирів - до 85,7%, а також щодо круп - до 91,4%.

У непродовольчих споживчих товарах за вказаний період найбільше зниження частки українських виробників у роздрібному товарообігу зафіксовано щодо ювелірних виробів і годинників - до 46,9%, меблів - до 44,8%, телекомунікаційного обладнання - до 0,4% і щодо будматеріалів і залізних виробів - до 55,2%. Найбільше зростання в цій групі товарів відбувся щодо побутових неелектричних товарів - до 32,4%, автомобілей і автотоварів - до 11,9%, а також щодо взуття - до 2,9%.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme