Гроші

Вдалий плагіат: українці збожеволіли на фігурках від «Сільпо»

Українців захлеснула нова манія - усі почали колекціонувати гумових чудовиськ-прилипал, які запустила в маси мережа супермаркетів «Сільпо»

03 жовтня 2014, 18:50

Узяти участь в цій акції може кожен покупець. Для цього достатньо купити в магазині мережі будь-який товар на загальну суму в 75 грн, і тоді продавець на касі запропонує придбати за 10 коп. закритий пакетик з маленькою гумовою фігуркою Stikeez. Або простіше: придбати в «Сільпо» акційний товар, при купівлі якого видають додаткову фігурку. Це смішні чудовиська із забавними іменами: Жорик, Беня, Рибо моя, Хрюкало й інші. У наборі - всього 24 іграшки.

Ця кампанія у рамках програми лояльності торгової мережі стартувала в перших числах вересня і за минулий місяць набула грандіозних масштабів. Зараз цих «монстриків» можна побачити всюди: на підвіконнях житлових будинків, на робочих столах в офісах, в руках дітей і навіть на капотах автомобілів. Прагнучи зібрати повну колекцію гумових чудовиськ, люди створюють спеціальні групи в соціальних мережах, приносять іграшки на роботу і міняються з колегами.

«Хід геніальний, що і говорити. Це прекрасна програма лояльності. Людина, особливо у якої є дитина, сходить зайвий раз в «Сільпо» - це 100%», - вважає маркетолог, співвласник агентства GEM Наталія Склярська.

Вона упевнена, що середній чек в цій торговій мережі істотно виріс. «Тоді як в Україні нестримно падає індекс купівельних очікувань, бізнесмени таким чином підвищують собі, як мінімум, обороти. Якби давали премію за найкращу рекламну кампанію в ритейлі за весь час української незалежності, я б її віддала цим Stikeez. Я нічого подібного по залученню аудиторії у житті не бачила, чесно», - говорить Наталія Склярська.

Маркетолог пояснює монстроманію, що накрила українців, тим, що люди в такий важкий час шукають розрядки, і ці веселі фігурки припали усім до душі. За словами Склярської, кампанія організована дуже грамотно: покупцеві не впихають якийсь товар або ідею, а він сам хоче пограти в цю гру.

«Це інтегрована кампанія. По-перше, зараз усі тільки і говорять, що про «Сільпо», яке в один момент заробило собі імідж прогресивної, веселої, молодої, цікавої компанії. Сама акція ненав'язлива, але прилиплива. Вона як пісенька-хіт, яку не хочеш, але повторюєш. Плюс в неї досить коректно залучені діти. Тобто немає прямого звернення до них. Іграшки продають в закритих пакетиках - ти можеш купувати їх, а можеш і відмовитися», - констатує Склярська.

Але гумових чудовиськ придумало не «Сільпо». Stikeez вже декілька років активно продаються в іграшкових магазинах Європи. Там вони називаються Ickee Stikeez або просто Stikeez. Виробники говорять, що це інопланетяни, кожен з яких найчастіше упакований в індивідуальний прозорий контейнер.

Українська торгова мережа просто замовила для себе оптову партію цих іграшок, перефарбувавши деяких з них в інші кольори і придумавши кожному забавні «українські» імена.

Незалежні маркетологи, у свою чергу, упевнені: «Сільпо» виграло джекпот і заробить на цій акції великі гроші. «Скажу про себе - я стала відвідувати «Сільпо» в два рази частіше, ніж до цієї акції. І купувати товарів більше. І так роблять усі мої знайомі. По феномену цієї кампанії можна писати дисертацію. Взагалі реклама - це ремесло, але іноді вона перетворюється на магію. Це той самий випадок», - резюмує Наталія Склярська.

 

Loading...
Loading...