Гроші

В українців немає грошей на нові авто: продажі впали майже в п'ять разів

У січні 2015 року в Україні було продано і поставлено на облік в ДАІ 2597 одиниць нових легкових автомобілів, що в 4,6 рази менше, ніж рік тому

03 лютого 2015, 12:38

Про це depo.ua повідомили в асоціації «Укравтопром».

За їхніми даними, крім значного падіння обсягів продажів, істотно змінилася і структура ринку.

«Найбільшу частку ринку в минулому місяці охопив японський бренд Nissan - 13 відсотків. При цьому обсяг реалізації автомобілів цього бренду в порівнянні з січнем минулого року знизився на 35% - з 521 шт. до 340 шт., що, однак, не завадило Nissan поміняти дев'яту позицію рейтингу річної давності на лідерську», - йдеться в повідомленні.

При цьому, незважаючи на втрату 65% в обсягах продажів відносно січня минулого року, французький бренд Renault поміняв восьму позицію рейтингу на другу з результатом 200 авто. Таким чином, автомобілі французько-японського альянсу, крім перших двох місць січневого рейтингу, забезпечили понад 20% всіх продажів на українському ринку нових легкових авто.

«Третє місце українці віддали Skoda, придбавши 188 автомобілів цієї марки. Рік тому автомобілів Skoda в Україні було продано на 542 шт. більше, але бренд тоді перебував тільки на п'ятій позиції рейтингу», - повідомляє «Укравтопром».

Четверта сходинка рейтингу за Toyota, яка в торішньому січні займала другу позицію. Поточний результат Toyota - 180 шт. (87% до аналогічного показника 2014 року).

Замикає ТОП-5 січня з показником 174 автомобіля Mazda, яка займала рік тому лише 15 місце з результатом 238 шт.

Loading...
Loading...