Гроші

У справі ЮКОСу арештували російські гроші на рахунках трьох французьких компаній

Колишні акціонери нафтової компанії ЮКОС домоглися арешту платежів провайдера пускових послуг Arianespace і супутникового оператора Eutelsat на адресу їхніх російських контрагентів

21 грудня 2015, 19:30

Крім того, акціонери ЮКОСу претендують на арешт "власності" Росії у Air France, передає depo.ua з посиланням на РБК.

Про те, що Arianespace, Eutelsat і Air France виявилися залучені в спори колишніх акціонерів ЮКОСу з Росією у Франції, стало відомо з недавнього рішення Паризького апеляційного суду. Минулої п'ятниці, 17 грудня, він відмовив Росії в призупиненні виконання гаагських арбітражних рішень, дозволивши тим самим гібралтарській GML (представляє колишніх мажоритарних акціонерів ЮКОСу) продовжувати арешти російського держмайна. У тексті рішення йдеться, що Росія вважає незаконними "арешти [її активів], здійснені відносно Arianespace і Eutelsat, а також недобросовісні дії, спрямовані на захоплення російської власності у Air France". Які саме активи цих компаній потрапили під арешт, в документі не уточнюється.

Arianespace і Eutelsat активно співпрацюють з Росією в космічній сфері. Зокрема, Arianespace виводить на орбіту супутники з космодрому "Куру" у Французькій Гвіані за допомогою російських ракет-носіїв "Союз". З 2011 року Arianespace запустила вже 13 "Союзів", останній запуск відбувся 17 грудня включаючи запуск 17 грудня - він став третім у нинішньому році і вивів на орбіту два європейських супутники Galileo.

Супутниковий оператор Eutelsat з 1994 року співпрацює з ФГУП "Космічний зв'язок". Російське підприємство надає Eutelsat послуги моніторингу та управління французькими космічними апаратами з Центру космічного зв'язку в Дубні, у вересні 2011 року компанії продовжили відповідний контракт до 2017 року. Його фінансові умови невідомі.

Air France частіше за всіх у Європі літає через Росію з транссибірськими маршрутами. Іноземні авіакомпанії платять Росії за транзитні перельоти над Сибіром (так зване "транссибірське роялті"). Основним одержувачем цих платежів (оцінки різняться від $ 170 до $ 500 млн на рік) є державний "Аерофлот". 

Більше економічних новин читайте на Depo.Гроші

Loading...
Loading...