Гроші

У Кремля проблеми: Продаж телевізорів на Росії впав на 47%

Економічна криза стала причиною падіння продажів телевізорів на Росії на 47% і погіршення становища японських компаній-виробників

24 лютого 2016, 07:20

За словами джерел на ринку, слідом за припиненням поставок споживчої техніки Toshiba з ринку аудіо-відео фактично пішов Sharp, передає depo.ua з посиланням на "Коммерсант".

Регіональний менеджер компанії Григорій Тимченко зазначив, що Sharp відмовився боротися за ринок "з туманними перспективами". Відзначається, що скоротилася практично до нуля і частка ринку компанії Panasonic, яка сконцентрувалася на преміальному сегменті.

У свою чергу, корейські компанії помінялися місцями на лідируючих позиціях в сегменті: LG продала 1,6 млн телевізорів і вийшла на перше місце з часткою в 29%, Samsung втратив кілька процентних пунктів і посів 28% ринку, залишившись лідером по виручці від продажу. Загальний обсяг ринку, за даними GfK, 5,5 млн телевізорів і 133 млрд руб.

На думку глави напряму "аудіо-відео" російського підрозділу Samsung Дмитра Карташова, в 2016 році ринок або залишиться на тому ж рівні, або скоротиться на 10-15%.

Читайте також: Depo.ua писатиме "на Росії" замість "в Росії". Виключно з поваги до сусідів. Безстроково

Більше економічних новин читайте на Depo.Гроші.

Loading...
Loading...