Гроші

У ДФС заявили, що "Вєсті" сидять на відмитих грошах Курченка, – нардеп

Газета "Вєсті" фінансується за "відмиті" гроші, перераховані від компаній бізнесмена-втікача Сергія Курченка

15 липня 2015, 17:36

Про це на своїй сторінці у "Фейсбуці" повідомив народний депутат України Сергій Висоцький з посиланням на слова начальника головного слідчого управління Державної фіскальної служби під час засіадння комітету Верховної Ради зі свободи слова, передає depo.ua.

"Справу було порушено після того, як Держфінмоніторинг простежив трансакцію 19 мільйонів гривень з фіктивної компанії ТОВ "Ледіс" на рахунки "Вєстєй". На той момент "Ледіс" був зафіксований в базах як фіктивна компанія, що брала участь в конвертаційному ланцюжку, що згодом було підтверджено судом. Після того як Держфінмоніторинг простежив джерело грошей, виявилося що на "конверт" вони зайшли з компаній близьких до Курченко (олігарха-втікача, що вважається "гаманцем" "сім'ї" Януковича, - ред.). Відповідно, було порушено справу за підозрою у відмиванні грошей", - розповів Висоцький з посиланням на голову слідчого управління ДФС.

Він додав, що ці гроші зайшли як фінансова допомога, що не оподатковується, однак по-факту вона не була повернута.

"Після обшуку та інших слідчих заходів проведених у червні 2015 року, 1 липня 2015 в ЄРДР? була внесена підозра за статтею 212 частини 3 Кримінального кодексу щодо головреда (і як він стверджує - власника газети) Ігоря Гужви", - додав Висоцький.

На той момент Гужва, як сказав головний слідчий податкової, "виїхав у відпустку в Російську Федерацію". З цієї причини підозра досі Гужві не вручена. Він відпочиває в Росії.

Нагадаємо, що торік Гужва визнавав, що "Вєсті" фінансуються з Росії. 

Loading...
Loading...