Тренди, тенденції та прогнози українського e-commerce

Більше 60-ти іноземних та українських експертів e-commerce обговорили останні тенденції ринку на Ukrainian E-Commerce Congress 2016

Близько 1000 представників галузі стали відвідувачами 3-х контент-потоків - "E-shops майбутнього", "Технології та інновації" і "Бізнес моделі".

Експерти прийшли до спільної думки, що зараз на ринку переважають такі основні
тенденції, як зростання покупок через Інтернет, збільшення мобільних пристроїв, входження IoT в повсякденне життя, персоналізовані пропозиції конкретних товарів для окремих покупців, активний розвиток Фінтех, нестача інвестицій у вітчизняну галузь.

Тренди, тенденції та прогнози українського e-commerce - фото 1

Jesse Weltevreden, Research Director, Ecommerce Foundation зазначив, що до 2020 року частка онлайн витрат на покупки досягне 38% в загальному обсязі В2С торгівлі.

Емін Алієв, Criteo, стверджує, що мобільні пристрої дозволяють збільшити продажі рітейлерам. При цьому нові покоління, наприклад генерація Z, використовує в повсякденній комунікації до 5 різних пристроїв. І така тенденція буде тільки збільшуватися.

Представники компанії Google Damian Huba, (GooglePoland) і Nataliia Kushnir, (GoogleIreland) заявили, що нові технології дозволяють створити індивідуальну пропозицію для будь-якого покупця на основі предикатної аналітики.

Тренди, тенденції та прогнози українського e-commerce - фото 2

PawelGrabowski, керуючий партнер компанії Ree Wise (партнер Oracle в Польщі) та Ірина Городнюк, співзасновниця Cross Sell Guide, радять збирати якомога більше даних про покупки і своїх клієнтів, щоб бути корисними і краще розуміти бажання покупців. А також активно використовувати можливості Фінтех технологій.

CEO та співзасновник modnaKasta.ua Андрій Логвин, розповів, що українському ринку електронної комерції не вистачає інвестицій з-за нестабільної ситуації в країні і відсутність чітких правил діяльності для всієї учасників еко-системи.

"Ми сподіваємося, що доповіді, що прозвучали сьогодні, дадуть поштовх для ще більш швидкого розвитку ринку електронної комерції. А учасники почерпнули нові ідеї для практичного застосування в своєму бізнесі"- поділилася враженнями Ірина Холод, керівник компанії-організатора Ukrainian E-commerce Expert - "Наша команда буде продовжувати активно брати участь в побудові ринку і його навчанні".

Генеральний партнер - "Нова пошта".
Партнери - "Держзакупівлі. Онлайн", "Укрпошта", Meest Express, Deloitte.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme