Гроші

Сто українських та міжнародних компаній обговорять стратегію виживання бізнесу в Україні

Понад 100 українських і міжнародних компаній зберуться в Києві 26 лютого в рамках конференції «Customer Experience Management», щоб обговорити стратегії поведінки кампаній і моделі роботи з клієнтами під час кризи

26 лютого 2015, 09:32

Сто українських та міжнародних компаній обговорять стратегію виживання бізнесу в Україні

фото: Shutterstock

Як зазначила Олена Жупікова - генеральний директор і продюсер заходу, дана конференція затребувана на даний момент, як ніколи. Адже криза - це час, коли необхідно консолідуватися і обмінюватися досвідом подолання проблем.

Бізнес-конференція буде побудована в інтерактивному форматі, де кожен учасник може поставити запитання спікеру відразу після його виступу. Кожен спікер поділиться актуальним досвідом утримання клієнтів, а зарубіжні експерти, такі як Річард Денні і Джон Шоул в рамках своїх відео-доповідей, дадуть відповідь на ключове питання: як уникнути «синдрому відсутності рішення», і як вести себе і боротися за клієнтів на падаючому ринку.

Наприклад, співзасновник Good Wine, у своєму інтерв'ю, відповість на такі питання: які антикризові заходи він робить, щоб зберегти обсяги продажів? Як сьогодні навчити співробітника щиро полюбити клієнта, в умовах поточної економіки?

Також Альона Жупікова зазначає, що зібрати учасників виявилося не складно, так як на даний момент абсолютно всіх цікавить як зробити так, щоб не дивлячись на нестабільну економічну ситуацію, не втратити «свого» клієнта. Як не тільки утримати існуючого, а й придбати нових клієнтів.

Більш того, даний майданчик дозволить отримати новий погляд та інновації на розвиток взаємовідносин з клієнтами, тому як буде можливість подивитися на досвід інших галузей.

Loading...
Loading...