Гроші

Як підвищити продажі в магазині, заощадивши на освітленні

Економія на освітленні є одним з ефективних рішень для скорочення операційних витрат, хоча далеко не усі власники магазинів, ритейлери і маркетологи усвідомлюють його значення

06 вересня 2014, 19:01

Як підвищити продажі в магазині, заощадивши на освітленні

фото: Shutterstock

Голова сектора Philips «Світлові рішення» у Україні Олена Микиточкина розповіла ДеПо, на що слід звертати увагу при виборі освітлення для торговельних центрів і супермаркетів:

1. Покупцеві набагато простіше визначитися з вибором товару, коли спектр загального освітлення в магазині відповідає денному світлу і максимально правильно відтворює кольори товарів;

2. Акцентне освітлення повинне вибудовувати шлях покупця найбільш логічним і вигідним чином, фокусуючи увагу відвідувачів на найважливіших торгових зонах, а також робити продукт привабливішим.

Більше того, для кожного виду продуктів існують свої рекомендації щодо освітлення:

- для м'ясних продуктів краще використати білий світ з легким червоним відтінком, існує також спеціальне світлове рішення LED Rose, яке дозволяє збільшити термін зберігання на вітрині на 30% в порівнянні з терміном зберігання при освітленні традиційними лампами;

- для овочів і фруктів краще застосовувати тепле світло для загальної зони, а щоб підкреслити їх свіжість, рекомендується використати спрямований потік світла;

- для вітрини зі свіжою рибою підійде освітлення тепліших відтінків, в якому добре виглядає червона риба (лосось, тунець), а також біле світло, в якому привабливо виглядають такі види риб, як тріска, камбала, палтус.

Фахівці, які зацікавлені в тому, щоб притягнути і утримати свого покупця, приділяють сучасним освітлювальним технологіям значну увагу. Адже правильне освітлення магазину і підсвічування товару впливають не лише на миттєве рішення зробити покупку, але і на те, чи захоче покупець прийти в цей магазин ще раз. Саме тому ритейлерам є сенс замислитися над тим, як зробити світло своїм союзником в підвищенні продажів, і сприймати його як найважливіший елемент при формуванні концептуального вигляду магазину.

Loading...
Loading...