Гроші

Renault NEW Megane: відмінний городянин

ДеПо провів тест-драйв флагмана якості Renault - NEW Megane, який з'явився у продажу в Україні на початку цього року

31 жовтня 2014, 16:55

Здавалося б, що може бути простішим, ніж підібрати автомобіль для молодого активного жителя міста? «Будь-який підійде, навіщо перебирати?» - вже лунає голос незадоволеного читача. З цим можна погодитися так само, як із твердженням, що кросівки - це універсальне взуття. Так, звичайно, в них можна ходити і влітку, і взимку. Тільки, як не крути, влітку в них буде жарко, а взимку холодно. Так і з авто. У мегаполісі можна їздити і на дебелому позашляховику, тільки от не по всіх вузьких вуличках на ньому проїдеш, місця для паркування часто не знайдеш, а чого тільки вартий його безмежний апетит у міській пробці? Маленькі «жучки» теж не варіант - у місті рух на них полегшується, а ось на рибалку або в подорож вже не виїхати: ані місця в багажнику, ані належного комфорту для водія. Однак є «універсали», на яких не соромно і на ділову зустріч приїхати, і в далеку дорогу вирушити. Саме такий автомобіль цього разу тестував ДеПо.

Ми порушили свою традицію. Річ у тім, що всі автомобілі, які потрапляють на тест-драйв до ДеПо, обов'язково проганяються по трасі - мінімум 300-400 «екзаменаційних» кілометрів. У цих умовах легше протестувати розгінність та рухливість машини, відчути, чи є ривки при перемиканні передач і динамічні ями, оцінити, як машина прискорюється і наскільки вона чутлива. Цього разу ми відійшли від правила, і далі Вишгорода наша тест-група не заїжджала. Головне завдання, яке ми для себе поставили - максимально випробувати Renault Megan у напруженому столичному трафіку. Результат нас приємно здивував.

Скажемо одразу, тим, хто віддає перевагу скромним і непомітним машинам, Megan не підійде. Оновлений дизайн цього авто яскравий і стильний. Його спортивний профіль ефектно виглядає у міському потоці машин. Хромовані елементи і чорні глянцеві накладки підкреслюють елегантність силуету.

До нас на тест-драйв потрапила машина з дизельним двигуном об'ємом 1,5 л. У неї під капотом 110 «конячок». Це пристойна потужність, яка говорить про «жвавість» машини. До 100 км/год вона розганяється за 10,4 секунди. У міському потоці, коли постійно доводиться маневрувати серед машин, перестроюючись зі смуги на смугу, це безцінна якість. Всім відомо, що «шумахерів» на київських дорогах вистачає, і коли ти за кермом податливої машини, шанс уникнути ДТП збільшується в рази.

Megan дуже економний: на трасі він попросить 4 л на 100 км, а в місті - трохи більше 5-ти. Так заявляє виробник, і, як ми переконалися, це відповідає дійсності. Звичайно, взимку, коли вмикаєш пічку, витрата палива збільшується, але не набагато - максимум на 1 л на кожні 100 км.

Порадував нас Megan і тим, що у нього відсутні ривки при перемиканні передач. Автомобіль також дуже м'яко прискорюється. Завдяки цьому машина їде плавно і її пасажирів не закачує у дорозі. Хоча підвіска у авто досить жорстка і будь-який недолік дорожнього покриття відчутний для водія.

Окремий комплімент виробникам за звукоізоляцію авто. У салоні абсолютно не чутно шуму вулиці і звуку працюючого двигуна. І це притому, що дизель бурчить значно голосніше за своїх бензинових побратимів.

У машині не смердить дешевим пластиком. Торпеду Megan елегантно прикрашають глянцеві накладки. Кермо дуже слухняне і чутливе, як і педалі газу і гальма. До габаритів машини звикаєш моментально - немає ніякого дискомфорту. Уже через пару годин за кермом цього авто складається враження, що машина стає твоїм продовженням. Виникає відмінне почуття керованості і контролю ситуації. На Megan навіть новачок зможе легко припаркуватися в будь-якому вузькому місці, а в місті, як відомо, це поширена проблема.

Дзеркала в машині невеликі, але зручні. Виняток - дзеркало заднього виду. Через маленький розмір заднього скла у водія обмежена оглядність потоку машин позаду. До цього доведеться звикнути.

Головний недолік автомобіля - невеликий салон. Для високих або великих людей місця буде замало. Небагато місця і на задньому сидінні - у пасажирів зростом вище 1,7 -1,8 м коліна будуть упиратися в спинку переднього крісла. Також французи заощадили на бардачках і поличках - у машині тільки найнеобхідніше. Натомість багажник у Megan дуже місткий, до нього легко поміститься дитячий візочок або речі для сім'ї, яка зібралася в подорож.

Цей автомобіль зручний навіть у дрібницях. Наприклад, замість традиційних ключів у Megan у комплекті йде карта-ключ «вільні руки». Це дуже зручна штука. По-перше, машину можна відкривати, закривати, заводити і глушити, навіть не дістаючи цю карту з сумки. Відкривається авто одним натисканням на ручку дверей. Причому, ці системи встановлені на всіх дверях машини, а не тільки з боку водія, як роблять деякі виробники. Чим це добре? Якщо ваш супутник підійшов до машини раніше за вас, йому вже не потрібно чекати, поки водій дійде і відкриє машину, він може просто натиснути на ручку своїх дверей і сісти до авто. Це дуже актуально, коли на вулиці вітер, йде дощ або сніг.

Megan у будь-якій комплектації випускаються з високим рівнем захисту. У нього посилений каркас, є передні і бічні подушки безпеки. Дуже зручний підголівник. Виробники кажуть, що в ДТП він допоможе уникнути травм шиї.

«Француз» нашпигований системами допомоги водієві. Перше, що одразу привертає увагу, - сенсорний дисплей. Під час руху на ньому висвічується навігатор. Під час паркування на нього виводиться інформація передніх і задніх парктроників, які показують відстань до найближчої перешкоди. Крім картинки, машина починає пищати, повідомляючи про перешкоду.

Окремо слід розповісти про систему Hill Start Assist. Під час запуску двигуна на підйомі вона автоматично притримує гальмо протягом двох секунд, даючи водієві час для початку руху. Тим, хто любить перестрахуватися, на допомогу «автоматичне ручне гальмо». Його також можна використовувати на крутих підйомах для запобігання відкату автомобіля. Причому «ручник» автоматично знімається під час старту машини, ніяких зайвих рухів робити не потрібно.

Щодо ціни, найдешевший дизель коштуватиме 277 тис. грн, а за максимально нафарширований Megan доведеться заплатити майже 300 тис.

Резюмуємо: з недоліків - замало місця для великих людей, далеко розташований сенсорний дисплей (тягнутися до нього під час руху незручно), кнопки управління клімат-контролем і радіо розташовані занизько, крім того, через похилість передніх панелей до них потрібно придивлятися; з переваг - машина гарна, м'яка, чутлива, маневрова, комфортна, безпечна і, головне, економна.

Megan закохує у себе з першого погляду. Не даремно він став найбільш продаваним автомобілем Франції в 2012 році у своїй категорії.

Фото Кирило Чуботін, відео Антон Гусєв/ДеПо

 

Loading...
Loading...