Гроші

Рекорд корупції із закупівлі шкільних автобусів зафіксовано у Львівській області, - ЗМІ

Подобу тендеру на закупівлю 90 шкільних автобусів провели чиновники Львівської обласної адміністрації

12 вересня 2016, 10:32

Згідно з оприлюдненим 7 вересня 2016 р на порталі "Вісник держзакупівель" протоколом оцінки цінових пропозицій,  переможцем виявився ПрАТ "Чернігівський автозавод" (входить в корпорацію "Еталон"), який запропонував автобуси БАЗ "Еталон" за 134,91 млн, повідомляють "Українські новини" з посиланням на Golos.ua.

Вибір про покупку в кінцевому підсумку чиновники робили тільки між різними дилерами корпорації "Еталон", які все пропонували автобуси БАЗ. А де ж тоді тендер, враховуючи, що шкільні автобуси в Україні виробляє цілих 4 заводи?

У тендері також взяли участь дилери кременчуцького заводу "Автохолдинг", які запропонували автобуси "Мрія" із загальною вартістю закупівлі 116,55 млн. грн., що на 18 млн грн. менше, ніж за "Еталони", але чиновники обладміністрації відхилили пропозицію через ... "недостатня кількість циліндрів в двигуні".

Схема "розпилу" держбюджету досягла а в даному тендері наймасштабнішого характеру. Під  автобуси БАЗ "Еталон" в тендерних вимогах були прописані цілий ряд умов:

- можливість закупити 2015 рік випуску (при тому, що всі інші виробники пропонують 2016 року випуску, і в інших областях закуповують нові автобуси 2016 р. в.);

- можливість закупівлі автобусів екостандарту Євро-4 (замість чинного в Україні Євро-5, знову ж всі інші виробники пропонують автобуси Євро-5 та інші області закуповують автобуси Євро-5);

- вимоги до двигуна мати "шість циліндрів" з аргументом, що такі автобуси більш потужні.

При цьому порівняння технічних характеристик,  згідно з0 сертифікатами відповідності, показує, що потужність БАЗ "Еталон" з 6 циліндрами - 96 кВт (131 к.с.), а потужність "Мрії" - 125кВт. (170 к.с.). Також "Мрія" має і більш кращі характеристики крутного моменту, що забезпечує найкращі показники тяговитости двигуна на гірських дорогах або при поганій якості дорожнього покриття.

Більше економічних новин читайте на Depo.Гроші

Loading...
Loading...