Гроші

Peugeot 3008: амбітний стиляга

ДеПо провів тест-драйв ще одного «француза» - рестайлінгової версії компактного передньопривідного кросовера Peugeot 3008 з замашками літака і позашляховика, прем'єра якого відбулася у вересні 2013 року. В Україні він з'явився на початку цього року

14 листопада 2014, 17:21

Мода на кросовери не оминула французів стороною. Так, на базі 5-дверного хетчбека класу «C» Peugeot 308 в 2009 році з'явився паркетник Peugeot 3008 - суміш, як то кажуть, бульдога з носорогом - щось середнє між хетчбеком, мінівеном і універсалом, але з замашками позашляховика. Але щось пішло не так, і через чотири роки виробники вирішили оновити його і привнесли в зовнішність більше стилю і справжньої французької елегантності, а в нутро - більше сучасних технологій. Як і більшість іменитих автовиробників, Peugeot вирішив не морочитися з іменами для своїх моделей і просто позначив їх номерами. Так, кросовери отримали додатковий нулик від номера моделі, на базі якої вони зроблені.

Отже, що ж вийшло? Оновлений 3008 найбільше зазнав змін в передній частині: помінявся розріз фар, з'явилася нова решітка радіатора і навіть «лев» дещо видозмінився і пересів на інше місце. Ззаду найбільше «постраждали» ліхтарі: замість «морської зірки» з'явився «левиний пазур». Відмінності також помітні і в салоні автомобіля: добротна комбінована оббивка і оновлене рульове колесо з хромованими вставками, яке, до речі, дуже непогано лягає в руки.

Примітно, що даний автомобіль не можна назвати ні жіночим, ні чоловічим. Він дійсно універсальний і однаково підходить і тим, і іншим. І є в ньому те, що дійсно вирізняє його серед інших родичів даного класу...

Мрії здійснюються

Для тих, у кого в дитинстві була мрія стати пілотом, 3008-й в якійсь мірі може втілити її в життя.

Одна з головних особливостей даного автомобіля - це оснащення «робочого» простору, яке нагадує крісло пілота в кабіні літака. Причому воно не тільки зручне, але і супербезпечне і підійде людям різної комплекції. А висока командирська посадка, велике скло і дзеркала ще більше додають відчуття того, неначе знаходишся за штурвалом в кокпіті повітряного лайнера.

Під рукою у водія знаходиться все, щоб не відволікатися від дороги. Масивна центральна консоль, яка роз'єднує передні два крісла, - це основа. Тут управління коробкою передач, до створення якої доклали руки японці, клімат-контролем (в автомобілі він двозонний), радіо, GPS-навігацією, Bluetooth і системою Grip Conrol.

Для бажаючих поганяти є можливість управляти передачами вручну або скористатися режимом «Sport».

Взагалі 3008-й нашпигований електронікою і комплексом систем, а назви деяких з них символічно запозичені зі світу авіації та комп'ютерних ігор. Таким є пакет Pack Fighter, куди входить, зокрема, Head-Up-дисплей - прозора панель, яка висувається з-за торпеди.

Працює він за принципом прицілу у винищувачі. На нього проектується інформація про швидкість і режими круїз-контролю. При цьому інформація на Head-Up-дисплей видається за 3-5 секунд реального часу, що дає можливість водієві при певних дорожніх обставин вжити відповідних заходів. До речі, під час тест-драйву нас зупинив даішник, і першим питанням було: «Що це за прозоре скельце і чи не заважає воно при водінні?». Скажімо так: воно не тільки не відволікає увагу, але і дійсно допомагає. Тільки от коштує ця крута річ недешево і входить в перелік додаткових опцій. Управління цим «проектором» знаходиться у водія під рукою на панелі з «авіаційними» тумблерами. Сюди ж винесена кнопка аварійної зупинки і блокування дверей.

Вся основна інформація виводиться на 7-дюймовий кольоровий екран, що також висувається. Окремий комплімент за GPS-навігацію. У його базу залиті як мінімум всі карти Європи, а підказки з маршрутом слідування для зручності виводяться на панель управління поряд із спідометром.

Непогано впоралися французи з шумоізоляцією цього кросовера.

Амбіції 3008-го на цьому не закінчуються. До розробки системи, яка робить наш «Пежо» light-версією позашляховика, доклали руку німці. До речі, це не єдина спільна робота французів і німців. Але про це пізніше.

Безпека понад усе

Отже, кросовер Peugeot 3008 вже в стандартній комплектації оснащений системою динамічної стабілізації руху ESP® Bosch 8.1, основним завданням якої є забезпечити безпеку руху та запобігти зриву в занос. Система автоматично пристосовує роботу двигуна. А ось унікальна за своєю ефективністю система Grip Conrol® поки доступна тільки як опція і пропонується в максимальній комплектації Allure.

У чому ж унікальність даної системи? Це, насамперед, прохідність автомобіля. Пропонується чотири варіанти, які можна вибрати легким поворотом маховика: «Звичайна», «Сніг і лід», «Бруд» або «Пісок». З останнім 3008-й справляється чудово. Навіть складається враження, що передній привід замінили на повний. А от з «брудом» є проблеми - машина пробуксовує.

Відзначимо, що система Grip Control® існує не сама по собі, а є основою опціонального пакета, який зветься «Grip Control Pack», куди входить власне сама система, пакет Hill Hold Control (помічник при русі на підйомі/спуску Hill Assist), легкосплавні литі диски і «всесезонні» шини Michelin 16-го радіусу.

За рахунок дорожнього просвіту, який збільшився аж на 5 см до 20, і високої посадки 3008-й досить легко може застрибнути на бордюр.

А ось камера заднього виду залишає бажати кращого, особливо в темний час доби, тому частіше паркувалися ми по дзеркалах. Тут не буде зайвим відзначити, що до габаритів довго звикати не довелося. Такому автомобілю не складе особливих труднощів припаркуватися навіть в обмежених місцях мегаполісу.

Постаралися на славу

Французький підхід і стиль відчувається навіть в розробці дизайну. Практичний і досить місткий багажник (432 л), куди при необхідності поміститься як пара валіз, так і пара мішків з картоплею, може зонуватися за рахунок жорсткої полки і збільшитися практично втричі!!! А відкидний край стане в нагоді, наприклад, лижникам. Це зручно в разі відсутності верхнього багажника, а в нашому випадку панорамний дах спотворювати багажником було б знущанням. До того ж, другий ряд сидінь відкидається дуже легко і просто, і таким чином можна отримати більше двох метрів довжини.

Але в той же час місця в другому ряду не так вже й багато. Є певні незручності при виході з машини навіть при максимально відчиненій двері. Також є певний промах у відсутності електропакета сидінь, якщо вже машина так нашпигована сучасними технологіями та електронікою.

Підлокітник, що розмежовує задній ряд, досить зручний, особливо коли їдеш на далекі відстані. Для дитячих крісел передбачена безпечна система кріплень Isofix.

Поїздка в темний час доби також не розчарувала. Як і в багатьох сучасних моделях автомобілів, наш «Пежо» оснащений системою автоматичного режиму роботи фар. При їх розробці були застосовані сучасні LED-технології. Виробники забезпечили 3008-й біксеноновими адаптивними поворотними фарами з LED-лінією денних ходових вогнів. Окремий комплімент виробники отримують за тоноване дзеркало заднього виду: фари машин, що їдуть позаду, набувають зеленуватого відтінку і не сліплять очі водієві.

Peugeot-3008 готовий кинути виклик тим, хто сумнівався, чи може міська «конячка» бути одночасно і тягловою.


Над створенням серця автомобіля попрацювали спільно фахівці «Пежо-Сітроен» і BMW. В Україні пропонується три варіанти моторів: дизель і два бензинових. У нашому випадку це турбована «четвірка» об'ємом 1,6 THP 150 к.с., що робить 3008-й досить жвавим. Такий мотор, до речі, кілька разів був визнаний «Кращим двигуном року».

Тут вже прийшла пора поговорити про апетит. «Їсть» 3008-й, скажімо прямо, добре - 11 л в міському циклі і близько 6 л - в заміському. До 100 км/год він розганяється за 10,5 с. 60-літрового баку реально вистачає на тиждень їзди по місту і пари поїздок за місто.

Як і більшість «французів», 3008-й рясніє всілякими приємними штучками і навіть «схованками». Наприклад, дві таких розмістилися в підлозі перед диваном в задньому ряду. Також несподівано було виявити в другому ряду перегородку, що відкривається і яка пов'язує салон з багажником.

Освітлення в багажнику забезпечує знайомий по Citroen Grand C4 Picasso замаскований ліхтарик. У підлокітнику водія розмістився великий бардачок, де заховані різні роз'єми для ґаджетів.

Отже, резюмуємо: поліпшений силовий агрегат, ергономіка, стильна зовнішність, безпека, комплекс унікальних систем електроніки і місткий диво-багажник відносимо до «плюсів».

Ненажерливість, низький передній бампер, дорогі додаткові опції, в перелік яких входить і наш красивий білий перламутровий колір, - відносимо до «мінусів».

Не буде зайвим згадати про конкурентів. Сюди відносяться вже протестовані ДеПо Nissan Qashqai і Mitsubishi ASX, а також Toyota RAV4, Skoda Yeti, Hyundai ix35.

Тут вся справа в смаку і розмірі гаманця. До речі, про гаманець: ціна базової моделі Peugeot 3008 стартує від 388 тис. 200 грн., в комплектації Allure, як у нас - від 504 тис. 500 грн.

Фото Кирило Чуботін, відео Антон Гусєв/ДеПо

Loading...
Loading...