Гроші

Омелян обіцяє ще рік не підвищувати тарифи на залізниці

У Міністерстві інфраструктури не бачить підстав для підвищення наступного року залізничних тарифів на вантажні перевезення і на проїзд у пасажирських поїздах

13 жовтня 2016, 14:53

Про це в інтерв'ю УНІАН повідомив міністр інфраструктури Володимир Омелян, передає Depo.ua.

"Я не бачу підстав для перегляду залізничних тарифів наступного року. Ми домовилися, що це останнє підвищення вантажних тарифів цього року, що згенерувало додаткові кошти для компанії", - зазначив Омелян.

 За його словами, наступне підвищення тарифів може бути "тільки після очищення всієї компанії, тоді, коли ми зрозуміємо, що на 100% механізм роботи прозорий та ефективний і відсутня корупція".

"Тільки за таких умов ми зможемо довести ринку, що тарифи є досить низькими і потребують перегляду, поки ж цього немає", - сказав він.

Крім того, міністр повідомив, що тарифи на проїзд у пасажирських поїздах на наступний рік також не будуть переглядатися.

"Але питання в тому, чи ми хочемо їхати в старих вагонах, як зараз, або в таких, які існують в Європі. Якщо ми хочемо такі ж поїзди, які курсують в Європі, то, відповідно, вони стоять так, як в Європі", - підкреслив Омелян.

Глава Мінінфраструктури додав, що ухвалення законопроекту про залізничний транспорт, який планується внести на розгляд до Верховної Ради в жовтні, відкриє доступ приватним перевізникам на ринок пасажирських залізничних перевезень, що сприятиме появі конкуренції в даному сегменті і в кінцевому підсумку позитивно позначиться на вартості залізничних квитків.

 "Я знаю, що деякі українські та іноземні компанії розглядають потенційну можливість виходу нових приватних поїздів на український ринок, і ясна річ, що буде конкуренція, якщо ми відкриваємо цей ринок, особливо в преміум-сегменті. Якщо закон (про ж/д транспорті - ред.) буде проголосований вже в цьому році, то вже наступного року це можна здійснити", - додав міністр.

 Нагадаємо, що "Укрзалізниця" має намір витратити майже 1 млрд гривень на закупівлю тисячі вантажних піввагонів загального призначення.

Більше економічних новин читайте на Depo.Гроші

Loading...
Loading...