Гроші

Офшорний скандал: Німецька газета спростувала заяву Путіна про "американські вуха"

Німецька газета Sueddeutsche Zeitung, яка першою оприлюднила матеріали щодо панамських офшорів світових лідерів, спростувала заяву президента Росії Володимира Путіна про зв'язок з американським холдингом Goldman Sach

14 квітня 2016, 22:58

Про це йдеться у заяві директора газети Стефана Хілшер, передає depo.ua.

"Suedwestdeutsche Medien Holding зі штаб-квартирою в Штутгарті є однією з найважливіших медіагруп Німеччини і видає, поряд з Süddeutsche Zeitung, різні регіональні газети і спеціалізовану літературу. Вона не має суспільно-правових зв'язків з Goldman Sach", - йдеться у заяві.

Як зазначили у виданні, Süddeutsche Zeitung є 100-відсотковим дочірнім підприємством групи Suddeutscher Verlag.

У свою чергу, 81,25% якої належить холдингу Südwestdeutschen Medienholding (SWMH), а 18,75% — сім'ї засновників газети.

Як повідомляв depo.ua, президент Росії Володимир Путін під час прямої лінії заявив, що в офшорного скандалу "стирчать американські вуха і не червоніють".

Більше економічних новин читайте на Depo.Гроші.

Loading...
Loading...