Гроші

Mitsubishi ASX: тест-тур вихідного дня

Оновлений компактний кросовер Mitsubishi ASX, що з'явився на світ у 2012 році і потрапив до України на рік пізніше, можна по праву вважати спадкоємцем поважних родичів старшого покоління цього сімейства

10 жовтня 2014, 16:00

ДеПо вирішив влаштувати йому незвичайний тест-драйв. Так би мовити, поєднати приємне з корисним. По-перше, максимально оцінити можливості автомобіля, по-друге, культурно провести час із родиною. Отже вирішено було вирушити до Вінниці, яка славиться «фонтаном Порошенка» - найбільшим у Європі плавучим світломузичним фонтаном, меморіальним комплексом «Вервольф» та Національним музеєм-садибою видатного хірурга Миколи Пирогова.

Є чим пишатися

Оновлений ASX не зазнав кардинальних змін у зовнішньому вигляді порівняно зі своїм попередником. Він став хіба що дорослішим і соліднішим.

Маючи притаманний усім Mitsubishi вигляд агресивного хижака, ASX виглядає «добрішим» завдяки фальшрадіаторній решітці, яка також виконує функцію безпеки пішоходів при зіткненні. До того ж, з таким «обличчям» машина відразу стає пізнаваною.

Скажемо відразу, ніяких «наворотів» у нашому «японцеві» не було.

Машина нам дісталася не ненажерлива, у передньоприводному виконанні з механічною коробкою передач (бензиновий двигун об'ємом 1,6 куб. см (117 к.с.), згідно з технічними характеристиками при комбінованому циклі вона «їсть» 6,1 л), до того ж зі спортивною підвіскою.

Природно, перед тим як податися так далеко (280 км у один бік), ми її випробували на столичних дорогах. Для їзди по місту виробники забезпечили машину розумною системою, яка не дає автомобілю відкотитися назад під час старту на схилах. До того ж ми не відчули проблем із паркуванням: досить компактні габарити і високий кліренс у 194 мм дозволить при потребі «стрибнути» на бордюр. Тут допоможе і камера заднього виду, відео з якої відображається на, прямо скажемо, невеликому дисплеї. При цьому картинка досить чітка - добре видно навіть розмітку. Обкатали ми її й на сільських дорогах - тут теж не виникло особливих проблем.

Комфорт із нюансами

А ось у салоні нас відразу засмутив неприємний запах - так пахне неякісний пластик. А оскільки дорога нас чекала неблизька, то були побоювання за здоров'я дитини, яка їхала з нами. Але, дякувати богу, все обійшлося. Сам салон досить просторий та комфортний. У нашій машині сидіння оббиті стандартною чорною тканиною. У будь-якій комплектації є підігрів сидінь. Особливу увагу виробники звернули на безпеку як водія, так і пасажирів: у машині аж чотири подушки безпеки. А от з освітленням усередині є проблеми: ми довго шукали лампу, щоб освітити другий ряд, але так і не знайшли. Багажник невеликий - 415 л. Щоправда, за потреби його можна збільшити, замінивши запасне колесо «докаткою».

Несподівано й екстремально

Отже, більша частина шляху пролягала через одну з кращих українських трас - «Київ-Чоп». Подолали ми його без будь-яких проблем: машина поводила себе добре. Враховуючи невеликий обсяг двигуна, до 100 км/год можна розігнатись за 11,4 с при максимально допустимій швидкості в 183 км/год.

Але тут на нас чекав ще один неприємний сюрприз: під час розгону двигун реве так, що створюється враження, ніби машина зараз злетить. Разом з тим, зовнішня звукоізоляція виконана досить добре.

Цей недолік компенсує зручна і висока посадка водія, а також гарна оглядовість.

Але тут став відчутним ще один «мінус» - нерегульований підлокітник у водія. Адже під час їзди, особливо по хорошій дорозі, хочеться відчувати комфорт і отримувати максимальне задоволення.

Коли наша їзда по «житомирській» трасі закінчилася, почалися «справжні» українські дороги. І тут машину ніби підмінили: кудись поділася її стійкість і жвавість. ASX почало кидати у різні боки - мабуть, давалося в знаки чутливе рульове управління, амортизатори й стабілізатори, налаштовані для спортивної їзди. Хоча розробники й забезпечили ASX широкою колією і довгою колісною базою, відчувалася у його поведінці якась розхлябаність. Тут виникає питання: а чи потрібна спортивна підвіска у машині з двигуном 1,6 куб. см?

Разом з тим, варто віддати належне - зі стрімкими заносами ASX справляється «на ура». Тут відмінно працює система стабілізації курсової стійкості, яка розпізнає появу заносу і керує як колесами, так і тягою автомобіля, а також протибуксувальна система. До того ж, крім гарного гальма, до гальмування відразу підключається двигун.

У зворотний бік нам довелося їхати вночі. Виконавши програму максимум, промерзлі, втомлені, але задоволені, ми швидко зігрілися - пічка у машині працює чудово. Дитина вмостилася на задньому сидінні - ноги витягнути, звичайно, не вийшло, але особливих незручностей вона не відчула, а нам треба було подолати все ті ж 280 км. Безпечна їзда у темний час доби значною мірою залежить від фар: світять яскраво і з широким діапазоном покриття, але нам хотілося промінь світла трохи підняти. При цьому дальнє світло - ідеальне.

Повного бака палива (63 л) нам з лишком вистачило з'їздити туди і назад, ще й залишилося.

Жорстка конкуренція

Агресивний на перший погляд і досить норовливий за манерою їзди, ASX вдалося швидко приручити.

В цілому активний, спортивний і позашляховий - так розшифровується ASX - має право на життя. Але треба ж не тільки жити, а ще й конкурувати з не менш потужними представниками даного класу: Nissan Qashqai, Volkswagen Tiguan, Mazda CX-5, Honda CR-V.

А тепер про головне... Ціна у офіційного дилера Mitsubishi «НІКО-Україна» на базову модель ASX стартує від 322 тис. грн (курс - 13,05 грн/долар), з «поліпшеною» базою, як у нас - на 30 тис. грн дорожче (від 351 тис. грн). Якщо чесно, то за таку ціну хотілося б недоліків поменше.

Фото Кирило Чуботін, відео Антон Гусєв/ДеПо

 

Loading...
Loading...