Лідери фармринку України демонструють зростання, - огляд

У першій половині 2016 року у фармацевтичному ринку України продовжується стійка тенденція до зростання частки національних виробників

Про це повідомляється в статті, опублікованій виданням "Дело", передає depo.ua.

Як зазначається в огляді, зменшення частки "іноземців" на ринку внаслідок девальвації гривні та подорожчання закордонних медпрепаратів, дало можливість для зміцнення позицій українським фармкомпаніям, які традиційно пропонують більш дешеві ліки.

"Крім важливого чинника вартості ліків, на перший план вийшли і такі чинники, як впровадження інновацій в управління, інвестиції в розвиток і модернізацію виробництва, а також розширення продуктового портфеля за рахунок нових пропозицій", - наголошують автори матеріалу.

Такі лідери ринку, як "Дарниця", "Фармак" та "Артеріум", зуміли ефективно використовувати особливості поточної ситуації на ринку і значно збільшити свою частку в загальному обсязі продажів. Зокрема, за підсумками першої половини 2016 року, фармацевтична компанія "Дарниця" вийшла в лідери - її частка ринку з продажу в натуральному вираженні (в упаковках) склала 14,5%. Другий показник у компанії "Фармак" - 8, 4%. Третя позиція - у корпорації "Артеріум" - 7, 6%, повідомляє видання з посиланням на систему дослідження ринку "Фармексплорер", Моріон.

Водночас автори огляду відзначають серйозні відмінності в динаміці зростання ринкової частки учасників ринку. Очевидно, що сприятливими умовами зуміли скористатися далеко не всі національні виробники. А деякі компанії, судячи з показниками, "рухалися" по інерції, більшою мірою залежачи від ситуації на ринку.

"Компанії, які опинилися внизу рейтингу, програють конкурентну боротьбу через те, що основу їх портфеля досі становлять "старі" продукти. Так, близько 90% препаратів БХФЗ були зареєстровані ще до 2009 року", - наголошується в статті.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme