Гроші

Конференція "My multichannel: 2015". Ефективні технології розвитку продажів у роздрібній торгівлі під час кризи

24 квітня 2015 року в Києві в рамках конференції "My multichannel: 2015", більше 100 українських компаній зберуться, аби обговорити практику застосування новітніх технологій комунікації з покупцем і розвиток продажів вчасно кризи в онлайн та офлайн каналах мережі

22 квітня 2015, 10:44

Конференція "My multichannel: 2015". Ефективні технології розвитку продажів у роздрібній торгівлі під час кризи

«Перспективи для розвитку ринку Інтернет-магазинів, незважаючи на кризу, досить сприятливі. Через кризу покупець починає шукати більш вигідні пропозиції в ціновому еквіваленті, а Інтернет-магазини стають конкурентами стандартним магазинам роздрібної торгівлі, пропонуючи аналогічний товар за нижчими цінами», - зазначає Олександр Заблоцький, керівник відділу інтернет-проектів, мережа «Ельдорадо».

В рамках конференції виступлять провідні практики розвитку продажів, такі як: Андрій Дібрівка - CEO & Founder «Авекс-груп», Сергій Дітковський - PR-стратег «Ольшанський і партнери», головний редактор XXL.ua, віскі і пиво в TheBar, Віталій Ткаченко - маркетинг-директор «WOG-ритейл», Андрій Янбухтін - IT-директор мережі магазинів побутової техніки та електроніки «COMFY», Михайло Темпер - менеджер з розвитку бізнесу ГК Fozzy Group, Єгор Синельников - керівник групи консультаційних послуг для ритейла, Ernst & Young в Україні і багато інших.

Як зазначає Галина Потапчук, директор з розвитку та засновник «My trade group» - організатор конференції: «Криза змушує кампанії шукати максимально ефективний мікс різних технологій комунікацій. Ми збираємо на одному майданчику провідних фахівців pr, маркетингу, it і рітейлу для того щоб обговорити дієві технології для розвитку продажів. Наша мета простимулювати обмін досвідом між гравцями різних ринків, що дасть можливість кожному учаснику зустрічі вийти за рамки звичних рішень своїй галузі і знайти нові для себе рішення, апробовані в існуючих українських реаліях".

Генеральним партнером заходу виступає "Авекс Груп", PR-партнер - Агентство комунікацій «Варто».

Детальная информация :http://my-trade-group.com/index.php/vstrechi/blizhajshie/item/1469-my-multichannel-2015-natsionalnyj-proekt-prioritetnykh-tekhnologij-dlya-torgovli

 

Loading...
Loading...