Китай не підтверджує передачу прав власності на "Мрію"
Президент компанії Aerospace Industry Corporation of China (AICC) Чжан Йоушен не підтверджує факт передачі українською стороною документації на виробництво АН-225 "Мрія"
- Головна
-
3 вересня 2016 16:09
Він пояснив, що підписаний 30 серпня в Пекіні рамковий документ містить три пункти: добудова в Україні "у якомога коротші терміни" другого в світі літака АН-225; створення у перспективі на базі AICC виробничої лінії зі збірки літаків цього типу і формування виробничої бази запчастин до них, передає depo.ua з посиланням на Укрінформ.
"Угода, підписана нами з українським державним підприємством "Антонов", не передбачає передачу прав власності та технічної документації", - сказав Чжан.
Чжан заявив, що АН-225 компанії потрібен виключно для "задоволення потреб міжнародної повітряної логістики AICC". З цією ж метою компанія збирається придбати цілу партію літаків АН-178. За його словами, компанія працює практично по всьому світу, плануючи довести парк експлуатованих вантажних літаків до тисячі. "Мрію" вони вважають найбільш економічно ефективним літаком для доставки великого обсягу вантажів на далекі відстані. Мова йде, в тому числі, і про обслуговування потреб міжнародних клієнтів.
Крім того, керівник AICC, яка є недержавною структурою, зареєстрованою в Гонконзі, також заявив, що прийняв рішення створити в Києві логістичний центр, з якого будуть доставляти вантажі в інші країни Європи. Він зазначив, що переговори про це почалися ще близько 6 років тому. План такого хаба може бути представлений уряду України вже через три місяці.
Нагадаємо, 31 серпня китайський телеканал CCTV повідомив, що Україна продала всі права і технічну документацію на літак АН-225 "Мрія".
Однак ДП "Антонов" спростувало інформацію про продаж китайській компанії China airspace прав власності на літак-транспортер АН-225.
Довідка: АН-225 "Мрія" є найважчим вантажопідйомним літаком, який коли-небудь піднімався у повітря.
Це єдиний у світі літак, здатний транспортувати 169 тонн різнорідного за своїми характеристиками (вагою, розміром, несиметричноюплощині опорної поверхні і т.д.) вантажу.
Використання АН-225 дозволило істотно зменшити вартість перевезення в порівнянні з доставкою цього вантажу двома літаками АН-124-100 "Руслан".
Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
Всі новини на одному каналі в Google News
- 23:53На Хмельниччині судитимуть чоловіка, який незаконно зрізав дерев на 450 тисяч гривень
- 23:44На аукціон виставили гітару Джона Леннона, яка 50 років лежала на горищі
- 23:15У МЗС роз'яснили рішення уряду щодо паспортів чоловікам за кордоном
- 22:33У Миколаєві вибухнув невідомий пристрій: є постраждалі серед рятувальників ФОТО
- 22:09Протягом доби на фронті було 84 бойові зіткнення, — Генштаб
- 21:57В окупованому Криму росіяни зачищають бібліотеки від книжок зі згадками про Голодомор та визвольну боротьбу українців
- 21:05Вищий антикорупційний суд визнав Валерія Пацкана невинуватим і закрив справу проти нього
- 20:45Чоловікам мобілізаційного віку видаватимуть паспорти лише в Україні: постанова уряду
- 20:16До майбутнього бою Олександра Усика та Тайсона Ф'юрі привернуто увагу всього світу PROMO
- 19:50росіяни вгатили по передмістю Сум
- 19:03Штрафи до 1,7 млн грн, примусове повернення громаді, – у КМДА пропонують більш суворо карати за злочини проти культурної спадщини
- 18:21 Байден підписав законопроєкт про допомогу Україні
- 18:05Чи загрожує українцям "кольоровий дощ": пояснення ДСНС
- 18:04У Запоріжжі обрали нового секретаря міськради та в. о. мера
- 17:54У Дніпрі 19-річна мати хотіла продати свого сина, бо він став на заваді її особистому життю ФОТО
- 16:37У Запоріжжі депутати позбавили повноважень в.о. мера Куртєва
- 15:54Завдяки підтримці Києва 101 бригада знищила російської техніки майже на 35 мільйонів доларів
- 15:33У Харкові світло вимикатимуть по-новому: Графіки на 25-28 квітня
- 14:09"Військові без харчів", - експерт про наслідки переходу ДОТ до прямих договорів