Гроші

Китай не підтверджує передачу прав власності на "Мрію"

Президент компанії Aerospace Industry Corporation of China (AICC) Чжан Йоушен не підтверджує факт передачі українською стороною документації на виробництво АН-225 "Мрія"

03 вересня 2016, 16:09

Він пояснив, що підписаний 30 серпня в Пекіні рамковий документ містить три пункти: добудова в Україні "у якомога коротші терміни" другого в світі літака АН-225; створення у перспективі на базі AICC виробничої лінії зі збірки літаків цього типу і формування виробничої бази запчастин до них, передає depo.ua з посиланням на Укрінформ.

"Угода, підписана нами з українським державним підприємством "Антонов", не передбачає передачу прав власності та технічної документації", - сказав Чжан.

Чжан заявив, що АН-225 компанії потрібен виключно для "задоволення потреб міжнародної повітряної логістики AICC". З цією ж метою компанія збирається придбати цілу партію літаків АН-178. За його словами, компанія працює практично по всьому світу, плануючи довести парк експлуатованих вантажних літаків до тисячі. "Мрію" вони вважають найбільш економічно ефективним літаком для доставки великого обсягу вантажів на далекі відстані. Мова йде, в тому числі, і про обслуговування потреб міжнародних клієнтів.

Крім того, керівник AICC, яка є недержавною структурою, зареєстрованою в Гонконзі, також заявив, що прийняв рішення створити в Києві логістичний центр, з якого будуть доставляти вантажі в інші країни Європи. Він зазначив, що переговори про це почалися ще близько 6 років тому. План такого хаба може бути представлений уряду України вже через три місяці.

Нагадаємо, 31 серпня китайський телеканал CCTV повідомив, що Україна продала всі права і технічну документацію на літак АН-225 "Мрія".

Пізніше, "Антонов" зробив заяву про те, що було підписано контракт з китайською компанією про будівництво нових літаків АН-225 "Мрія".

Однак ДП "Антонов" спростувало інформацію про продаж китайській компанії China airspace прав власності на літак-транспортер АН-225.

Довідка: АН-225 "Мрія" є найважчим вантажопідйомним літаком, який коли-небудь піднімався у повітря.

Це єдиний у світі літак, здатний транспортувати 169 тонн різнорідного за своїми характеристиками (вагою, розміром, несиметричноюплощині опорної поверхні і т.д.) вантажу.

Використання АН-225 дозволило істотно зменшити вартість перевезення в порівнянні з доставкою цього вантажу двома літаками АН-124-100 "Руслан".

Більше економічних новин читайте на Depo.Гроші

Loading...
Loading...