Гроші

Графік- «кардіограма» запитів щодо курсу валют в Мережі за 2014 рік

Українські користувачі Інтернету щодня задають по кілька сотень тисяч запитів щодо курсу валют

23 грудня 2014, 13:00

Графік- «кардіограма» запитів щодо курсу валют в Мережі за 2014 рік

фото: Shutterstock

Такі результати дослідження оприлюднила компанія «Яндекс», передає depo.ua.

Так, в перші тижні антитерористичної операції (АТО), коли курс української валюти різко знизився, українці робили по 500-600 тис. запитів на тиждень зі словом «курс» - більшість з них про вартість валют. Інші сплески інтересу припали на дати переходу гривні на плаваючий курс в лютому 2014 року і дати «розморожування» офіційного курсу НБУ в листопаді 2014 року. Кількість запитів щодо валюти збільшувалася і в дні мирних переговорів у Мінську - тоді курс гривні виріс.

 

Більшість запитів українців щодо валюти пов'язані з курсом гривні.

«До них входять й ті запити, де назва національної валюти не згадується - наприклад,«курс долара» (тобто курс долара до гривні), «курс євро» тощо. Дві іноземні валюти фігурують лише в 10% запитів», - уточнили в компанії.

А найпопулярніші іноземні валюти в запитах українських користувачів - це долар США та російський рубль. На кожну з них припадає близько третини від усіх запитів щодо курсу валют.


«Серед запитів, в яких використовують назву двох валют, найпопулярніша пара - це українська гривня - російський рубль. На другому місці, за даними за листопад - грудень 2014, долар-рубль. Не виключено, що так українські користувачі реагують на різке коливання курсу рубля», - додали в «Яндексі».

Примітно, що інтерес до різних валют неоднаковий в різних регіонах України. Так, у західних областях помітно частіше, ніж у середньому по Україні, запитують про пару гривня - злотий, а в східних - про пару гривня - рубль. Очевидно, позначаються інтереси людей, яким доводиться відвідувати сусідню Польщу чи Росію. У прикордонних областях України сильніше, ніж в інших регіонах, цікавляться й іншими валютами сусідніх країн, хоча загальна кількість таких запитів невелика.

За даними «Яндекса», наприклад, у Чернігівській області частіше, ніж де-небудь ще, запитують про білоруський рубль (більше 5% запитів з назвами двох валют), у Закарпатській області - про чеську крону та угорські форинти (2,7% і 0,2% відповідно), у Чернівецькій області - про румунський лей (0,7%).

 

 

Loading...
Loading...