Гроші

Citroen Grand C4 Picasso: економний «європеєць» з дорогим тюнінгом

ДеПо провів тест-драйв сімейного європейця - семимісного компактвена другого покоління Citroen Grand C4 Picasso

19 вересня 2014, 18:00

Його прем'єра відбулася у Франкфуртському автосалоні в 2013 році, а в Україні він був представлений у квітні цього року.
Дизайн новинки розроблявся провідними фахівцями марки Донато Коко і Жаном П'єром Плує. Незважаючи на французьке коріння, збирають Grand C4 Picasso в Іспанії.
Перше знайомство з істинним «європейцем» було приємним, хоча і суперечливим. Відразу кидається в очі його зовнішність. Завдяки ширококутному лобовому склу, яке в прямому сенсі заливає денним світлом і без того світлий салон, панорамному даху і «хитрому» примруженню фар (світлодіодні денні вогні LED), новий Citroen Grand C4 Picasso відмінно вписується в архітектуру європейського мегаполісу.

Нічого зайвого

Головною особливістю даної моделі, на чому і роблять акцент виробники, є комфортний, дуже місткий салон та інтуїтивні технології. Для водія в машині дійсно є все необхідне, щоб їзда була приємною. Хороший огляд забезпечує величезне лобове скло. А великі і зручно розташовані дзеркала створюють відмінну видимість, зменшуючи наявність мертвих зон.
Для зручності дизайнери додали ще одне дзеркало заднього виду другого ряду, що дозволяє наглядати за дітьми, не відволікаючись від дороги. Тільки опція ця платна.

А от головною визначною пам'яткою цього «француза» можна вважати 7-дюймовий сенсорний дисплей для управління бортовими системами (авто може бути також обладнане 12-дюймовим екраном) і перегляду різної інформації. Автомобіль, крім стандартних функцій, обладнаний системою GPS-навігатора, Bluetooth, а також помічником для парковки Park Assist. На особливостях цієї функції ми зупинимося пізніше.

Шик да блиск

Салон максимально просторий та комфортний. У нашій машині шкіряна обробка салону виконана у двокольоровій комбінації - одночасно і світлою, і не маркою.
Інтер'єр салону витриманий і виконаний з урахуванням вимог часу. Все досить просто, але в той же час сучасно. Оригінальний дизайн панелі приладів підкреслюється ще й кольором: з перламутровим ефектом. Дверні карти виділяються малюнком з лазерним гравіюванням.

Залежно від комплектації, Citroen Grand C4 Picasso може бути обладнаний  додатковими подушками безпеки, ABS, системою динамічної стабілізації ESP та ін. У новій моделі особливий акцент зроблений на кліматичному комфорті: як у всьому салоні, так і окремо на кожного пасажира.

Все найкраще дітям

Якщо ви збираєтеся їздити на великі відстані, то легше перенести дорогу вам допоможуть вбудовані в сидіння водія і пасажира масажери (система «Lounge Pack»). До речі, доки ви будете насолоджуватися водінням, ваш пасажир зможе відпочити, для чого в даній моделі передбачена додаткова підставка для ніг і зручний підголівник.

Творці подбали і про комфорт для дітей. Наприклад, якщо маленьким пасажирам захотілося їсти, погортати книжку або помалювати, то для цих цілей на спинках крісел водія і пасажира передбачені спеціальні столики з підсвічуванням.

Та й зайві звуки в салон не залетять, так як шумоізоляція в машині на висоті.

Приємної подорожі

А якщо ж в дорогу зібралася велика компанія, то це питання спокійно вирішать ще два розкладні крісла, що сховалися в багажнику.

 

Для поліпшення оглядовості пасажирів третього ряду, другий ряд розташовується нижче, ніж третій. Більш того, в новому Citroёn Grand C4 Picasso передбачена окрема система подачі повітря для третього ряду сидінь: пасажири можуть самі регулювати інтенсивність повітряного потоку і управляти рециркуляцією.

До речі, багажник в Grand C4 Picasso досить місткий - 575 л - туди без проблем поміститься не одна валіза. Щоправда, якщо ви їдете надовго і вам необхідно взяти з собою багато речей, тоді доведеться задуматися про багажник на даху. В цьому випадку багажний бокс на даху, звичайно, і є вирішенням проблеми, але не дуже естетичним - приховає красу панорамного даху.

 

У кожного свої недоліки

Окремо хочеться зупинитися на коробці передач. Наш «француз» обладнаний 6-ступінчастою роботизованою коробкою автомат (селектор АКПП) з можливістю перемикання на "механіку". Важіль управління творці розмістили на кермі, що спочатку здається незручним, проте до нього швидко звикаєш. Щоправда, є у такого «робота» і недоліки, які особливо відчутні під час їзди в міських заторах і на обгонах на трасі. Так, переходячи на підвищену передачу «француз» сіпається, що нагадує прогулянку на катері хвилями. На трасі пом'якшити такий дисбаланс допоможе примусове перемикання на підвищену передачу в ручному режимі за допомогою підкермових пелюсток.

Хорошим помічником на трасі у вас буде система «круїз-контроль», яка розташована на кермі і працює дуже просто.

Чим менше, тим краще

В дорозі передньопривідний Grand C4 Picasso стійкий, завдяки тому, що став на 140 кг менше порівняно з попередником і більш низькому центру мас. Максимальна швидкість, до якої він може розігнатися - 189 км / год. При чому 100 км / год він «зробить» всього за 12,6 секунд. І це при тому, що об'єм двигуна цього «дизелька» становить 1560 куб. см (115 к.с.). Творці створили дійсно економного француза - на трасі він «з'їдає» 3,7-4 л на 100 км.

Щоправда, не будемо кривити душею, при змішаному циклі виходить більше, ніж заявлено в технічних характеристиках - 5-6 л / 100 км. А в міських заторах ще більше, при тому, що «європеєць» обладнаний системою «ECO» (система економних витрат палива і мінімальних викидів вихлопних газів класу EVRO V), яку за бажанням  можна відключити.

А ось підвіска жорсткувата - ямки і нерівності, якими грішать українські дороги, особливо відчутні пасажирам позаду. Та й низька посадка на сільських дорогах може усадити вас на «черево».

Розумний «паркувальник»

Ну, і нарешті, окремо хочеться зупинитися на новітній системі парковки Park Assist. Система допомоги при паркуванні Park Assist допоможе знайти місце і провести всі маневри самостійно.

Досить натиснути кнопочку на кермі, вибрати на цифровому тачскріні необхідний варіант паркування, і система зробить все за вас.

Тільки от за такого «паркувальника» вам доведеться доплатити ні багато, ні мало майже 12,5 тис. грн.

У разі, якщо ви не довіряєте електроніці, припаркуватися вам допоможуть камери переднього і заднього виду або система «360 ° Vision», яка нагадує знімки з супутника, так як виводить на дисплей загальний вигляд автомобіля зверху.
Дана функція дуже зручна особливо в європейському мегаполісі, де знайти місце для парковки є проблемою.

Дрібниця, але приємно

Розетка на 230V в бардачку (в найдорожчій комплектації безкоштовно, в інших - опція), зарядка для вашого «яблука», а в багажнику не загубитися допоможе ліхтарик, який одночасно виконує функцію підсвічування.

У базовій комплектації ціна на Grand C4 Picasso стартує від 421 тис. грн, в люксовому варіанті - від 508 тис. Щоправда, сьогодні дилери надають на них знижки.

Проїхавши більше 500 км як містом, так і за його межами, напрошується висновок: хороший сімейний автомобіль, але не для середньостатистичного українця.

Фото Кирило Чуботін, відео Антон Гусєв/ДеПо

Loading...
Loading...