Гроші

18 листопада - безкоштовна онлайн-конференція з інтернет-реклами PPCDay (ПРЕС-РЕЛІЗ)

18 листопада в 11:00 Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts проведе безкоштовну онлайн-конференцію "WebPromoExperts PPC Day", яка буде присвячена кращому інструменту залучення цільової аудиторії і збільшенню продажів – контекстній рекламі

08 листопада 2016, 14:58

Головне і першочергове завдання на першому етапі воронки продажів - генерація якісного цільового трафіку. Кращий інструмент для вирішення цієї задачі - контекстна реклама.

При правильному налаштуванні і використанні PPC, ваше рекламне оголошення 100% буде показано в потрібному місці, у потрібний час і потрібній цільовій аудиторії.

18 ноября - бесплатная онлайн-конференция по интернет-рекламе PPCDay (ПРЕС-РЕЛІЗ) - фото 1

Про конференцію

12 кращих експертів галузі поділяться секретами і особистим досвідом ефективного використання інструментів контекстної реклами, а також дадуть відповідь на запитання учасників у прямому ефірі

З доповідей ви дізнаєтеся:

• Як отримати швидкий цільовий трафік і збільшити прибуток за допомогою контекстної реклами;

• Як налаштувати і запустити ефективну контекстну рекламу;

• Як визначати і коригувати бюджет контекстної рекламної кампанії;

• Як провести аудит AdWords власними силами і уникнути можливих помилок;

• Які принципи роботи ефективної реклами;

• Що вигідніше CPC або CPA.

Цей захід, в першу чергу, буде корисним:

  • Власникам бізнесу

  • Стартаперам

  • Маркетологам та інтернет-маркетологам (початковцям і досвідченим)

  • PPC-спеціалистам

Особливістю нашої онлайн-конференції є:

• Виключно прикладна інформація. Вас чекає мінімум теорії і максимум практичної інформації про успішний досвід роботи з контекстною рекламою вітчизняних компаній.

• Реальні практичні кейси, на прикладі яких провідні фахівці поділяться успішним досвідом використання контекстної реклами. Вам доведеться лише використати цю інформацію для генерації власних ідей і стратегій.

• Круглий стіл, де PPC - фахівці, які мають великий досвід роботи з контекстною рекламою, розкажуть про принципи роботи ефективної реклами і дадуть відповідь на питання глядачів.

• Фахівці з Google і Яндекс. Вас чекають практичні доповіді на тему контекстної реклами від Ольги Голуб (Google) і Майї Тавлуй (Яндекс.Україна)

Чому вам необхідно відвідати нашу конференцію:

• Гнучкі налаштування і висока ефективність. Завдяки гнучким налаштуванням рекламної кампанії можна максимально точно налаштувати таргетинг на свою цільову аудиторію. Від точності налаштування рекламної кампанії залежить рівень її ефективності.

• Прозорість оплати. Система оплати контекстної реклами побудована так, що ви платите тільки за результат (цільову дію клієнта). Налаштуйте вашу рекламу правильно, і ризик недоцільного використання бюджету знизиться до 0.

• Точне влучення і ненав'язливість. При правильному налаштуванні, контекстна реклама завжди потрапляє в потрібну ЦА і завдяки своїй простоті не викликає роздратування.

Зареєструвавшись на нашу онлайн-конференцію ви отримаєте:

  • Можливість задати пряме запитання експерту

  • Можливість безкоштовно переглядати онлайн-трансляцію

  • Подарунки від партнерів

Формат заходу

Під час конференції на вас чекає:

  • 12 докладів з практичними прикладами, кейсами и практичним досвідом

  • 8 годин прямого ефіру з найкращими спеціалістами по контекстній рекламі

  • 1 круглий стіл з обговоренням важливих тем і відповідями на запитання                                                                                                                                                         Програма

  1. Кейси: "Як запустити эфективну контекстну рекламу".  Антон Воронюк (Керівник WebPromoExperts);

  2. "Ефективне просування в КМС", Ольг Голуб (Акаунт стратег по роботі з агентствами в Google);

  3. "Місце Call Tracking в on-line стратегії, яка приводить клієнтівГеоргій Курбанов (Генеральний директор в Svit Soft);

  4. "Робота з клієнтами на кожному етапі воронки продажів" Майя Тавлуй (Керівник групи відділу клієнтського сервісу в Яндекс Україна);

  5. "Контекстна реклама сьогодні: помилки і тренди" Ірина Чабан (Старший фахівець з контекстної реклами в Seo-studio);

  6. "Кейс Coral Travel. Шляхи оптимізації рекламних каналів AdWords, Яндекс, Facebook", Володимир Курій (Зам. керівника відділу PPC "WebPromo");

  7. "Не кожен аудит AdWords однаково корисний", Олег Піддубний (Провідний спеціаліст з контекстної реклами в Quadrate 28);

  8. Кейс: "З 0 до 60 дів на місяць для інтегратора розумних рішень для call-центрів", Сергій Шилінгов (Директор, співвласник в Tempos WEB);

  9. "Планування бюджету контекстної рекламної кампанії: міфи і реальність" Максим Самойленко (Директор по маркетингу інтернет-агентства "Ріалвеб");

  10. "Всемогутній піксель або як невидима картинка 1х1 може принести величезну користь вашому бізнесу", Костянтин Карпалов (Head of payday loans в компанії GDM Group).

  11. "Навіщо купувати брендовий трафік. Кейси", Людмила Беглоян (Старший фахівець відділу контекстної реклами в UaMaster);

  12. "CPC або CPA, де безпечніше?", Костянтин Новофастовський (Керівник сервісу ClickFrog)                                                                                                                                                                                                                                                                                   Як потрапити до нас на конференцію?

Хочете генерувати швидкий цільовий трафік за допомогою контекстної реклами? Ви навчитеся цьому всього за один день, відвідавши нашу онлайн-конференцію.

Реєструйтесь за посиланням. В день проведення конференції ми надішлемо вам лист з нагадуванням і посиланням на проведення.

Організатори: "WebPromoExperts", "WebPromo"

Наші спонсори: PPC Summit, AdSaver

Зареєструватися!

 

 

Останні новини бізнесу читайте в рубриці Гроші.depo.ua.

 

 

Loading...
Loading...