Гроші

"Мрія" наша: "Антонов" обіцяє, що право власності на літак буде українським

Державне підприємство "Антонов" не передає Китаю права власника сертифікату типу повітряного судна АН-225 "Мрія", у тому числі права інтелектуальної власності щодо АН-225 (кодове ім'я НАТО - Cossack)

01 вересня 2016, 20:11

"Мрія" наша: "Антонов" обіцяє, що право власності на літак буде українським

Про це повідомили у прес-службі держпідприємства, передає depo.ua.

Угода про співпрацю за програмою АН-225 є своєрідною "дорожньою картою" підписана ДП "Антонов" з китайською компанією Aerospace Industry Corporation of China (AICC), є своєрідною "дорожньою картою", яка підтверджує взаємну зацікавленість сторін у взаємодії з метою подальшого розвитку програми АН-225.

Зокрема, мова йде про підготовку пропозицій щодо розроблення договору, за якими на заводі "Антонов" буде виконано добудову і модернізацію другого примірника АН-225 "Мрія". Замовником цього літака виступає AICC.

"Таким чином, "Антонов" виконує одне з основних завдань авіабудівного підприємства - будівництво та поставки літака замовнику", - додали у прес-службі.

Надалі ж планується розробити контракт на створення спільного серійного виробництва модернізованого літака в Китаї за ліцензією "Антонов", у якому будуть задіяні й інші підприємства авіаційної галузі України.

"При цьому права власника Сертифікату типу повітряного судна АН-225 "Мрія", у тому числі права інтелектуальної власності щодо АН-225, якими володіє "Антонов", не будуть передаватися китайській стороні", - наголосили на держпідприємстві.

Нагадаємо, 31 серпня китайський телеканал CCTV повідомив, що Україна продала всі права і технічну документацію на літак АН-225 "Мрія".

Пізніше, "Антонов" зробив заяву про те, що було підписано контракт з китайською компанією про будівництво нових літаків АН-225 "Мрія".

Довідка: АН-225 "Мрія" є найважчим вантажопідйомним літаком, який коли-небудь піднімався у повітря.

Це єдиний у світі літак, здатний транспортувати 169 тонн різнорідного за своїми характеристиками (вагою, розміром, несиметричноюплощині опорної поверхні і т.д.) вантажу.

Використання АН-225 дозволило істотно зменшити вартість перевезення в порівнянні з доставкою цього вантажу двома літаками АН-124-100 "Руслан".

Більше економічних новин читайте на Depo.Гроші.

Читайте також: Як не змарнувати „Мрію”

Loading...
Loading...