Гроші

"Известия": Виробники автозапчастин тікають з Росії

Кілька компаній, що постачають автокомпоненти на автомобільні заводи і ринок запчастин, вивели потужності з Росії або серйозно змінили бізнес-модель через кризу

30 червня 2015, 11:29

Про це повідомляє depo.ua з посиланням на "Известия".

Зокрема, японська компанія Exedy продала свою частку в спільному підприємстві (ТОВ "Екседей ВІС Рус"), що спеціалізується на виробництві зчеплень для "АвтоВАЗу". Японський виробник пружин і амортизаторів KYB відмовився від центрального логістичного складу в Росії на користь аналогічного в Литві. Крім того, своє виробництво в Ленінградській області змушена була зупинити Johnson Controls, яка випускала сидіння для нині законсервованого виробництва General Motors. Спад продажів змусив французьку Faurecia, що випускає в Росії деталі вихлопних систем і комплектуючі для салонів (для Volkswagen і "АвтоВАЗу"), скоротити персонал на своїх калузьких заводах.

Компанія KYB (постачальник елементів підвіски на вторинний ринок і складальні заводи Росії) в травні завершила вивезення останніх запчастин з московського складу в Литву. Причину відмови від величезного терміналу на 1,5 млн одиниць зберігання в компанії пов'язують з погіршенням економічних умов.

У KYB відзначили, що наприкінці березня відвантажувальні ціни на їхню продукцію на російському ринку збільшилися в середньому на 9%.

Через рішення концерну GM мінімізувати свій бізнес в Росії постраждав постачальник сидінь - американська компанія Johnson Controls. Вона інвестувала близько $10 млн у виробництво в Ленінградській області і змушена була його зупинити на початку літа.

Спад виробництва в Ленінградській області торкнувся одного із заводів канадської компанії Magna, на якому вироблялися бампери для заводів Ford і GM у Всеволожську. Канадці вирішили закрити майданчик в Ленінградській області, сконцентрувавшись на заводі в Калузі.

Французький виробник Faurecia (виробляє деталі вихлопної системи і комплектуючі салону) поки не закривав заводів, але деякі потужності в Калузі вже близькі до цього, стверджує інформоване джерело видання.

Крім того, будівництво цеху кузовного штампування призупинила японська компанія Unipress. Він зводився безпосередньо на території проммайданчику пітерського заводу Nissan. 

 

Loading...
Loading...