Засновниця української соцмережі: Хочемо, щоб користувачі заробляли на контенті

Нова українська соцмережа Ukrainians зібрала 67 тис. підписників, хоча до запуску ресурсу ще чотири місяці. Прочитавши про проект, користувачі Інтернету почали активно його піарити

Засновниця української соцмережі:  Хочем…

"Олександра Струмчинська разом з командою StartupSoft зроблять українську соцмережу, якщо до 1 червня кількість підписників досягне 50 000 +", - таке повідомлення з'явилося у соцмережах за кілька днів після заборони російських "Одноклассники" і "ВКонтакте".

Користувачі почали активно репостити оголошення. Настільки активно, що потрібну кількість лайків проект зібрав більше ніж за тиждень до зазначеної дати.

Depo.ua поспілкувався з Олександро Струмчинською про народження проекту і відмінності нової соцмережі від вже існуючих.

- Олександро, ваш анонс з'явився після блокування "ВКонтакте" і "Одноклассники". До того над проектом не думали?

- Я два роки працювала з соцмережами, керувала командою спеціалістів з SMM. І мені видається абсолютно логічним вислів Біла Гейтса: "У майбутньому на ринку залишиться два види компаній: ті, хто в Інтернеті, і ті, хто вийшов з бізнесу". Тож розуміння, що українська соціальна мережа має існувати, у мене з'явилося давно.

Коли ж заблокували російські ресурси, ми вирішили перевірити, чи справді люди потребують української мережі. Зібрали за лічені дні понад 60 тис. підписників. Робота над проектом стартувала. Я ж паралельно навчаюся у бізнес-школі в Тернополі, і це дає необхідні знання, бекграунд для проекту.

- Як вдалося так швидко знайти інвестора?

- З власником StartupSoft ми знайомі доволі давно. Моя сфера, пов'язана з маркетингом і соціальними мережами, а ця компанія займається розвитком стартапів. Ми і раніше обговорювали такого роду проекти, наразі ж зійшлися у концепції.

- Судячи з анонсу, над мережею працюватимуть канадійські спеціалісти?

- Власники компанії – корінні українці, жили понад 10 років у Торонто. У компанії є офіси у Торонто і Тернополі. Тож команда спеціалістів територіально знаходиться у Тернополі.

- Чому обрали колумбійський домен? З міркувань безпеки?

- Міркувань безпеки не було. Це був тест, в який ми не в який не планували вкладати інвестиції. А так, плануємо використовувати домен .com. Себто, наша майбутня адреса – Ukrainians.com.

- На яку цільову аудиторію орієнтуєтесь?

- Ми не виділяємо конкретних сегментів і вікових груп. Але наш клієнт – українець. Спершу можна буде обрати інтерфейс лише українською, тому наразі ми позиціонуємо себе як локальна соціальна мережа. Потім, коли розвинемо продукт, будемо думати про те, як його інтегрувати у великі масштаби і, відповідно, ввести інші мови.

- Чим плануєте дивувати аудиторію?

- Дивувати не плануємо. Вже зараз просимо, щоб від нас не чекали чудес у повний день. Чекаємо підтримки наших майбутніх користувачів, які будуть допомагати розвивати проект. Працюємо над тим, щоб функціонал був простим і зручним. Піратського контенту, про який так багато запитують, у нас не буде. Але шукаємо можливість отримати контент законним шляхом. Ще одна відмінність від інших – дати користувачу можливість заробляти на хорошому контенті.

- Яким чином? Будете розміщати контекстну рекламу?

- Цей момент наразі не розголошуємо… Але справа в тому, що, наприклад, у Facebook сильна команда, якій платять великі кошти. На ринку України у нас є можливість використовувати дешевшу робочу силу. Тому є смисл перерозподілити ці кошти, щоб користувач був задоволений.

- Коли плануєте запуск проекту?

- Ми почали працювати з минулої суботи. Збираємося запуститися на всіх платформах за чотири місяці. Але будемо представляти соціальну мережу по етапам. Перші варіанти запустимо швидше. Адже запуск версії для вебу і додатків – це різні етапи.

- Більшість українських соцмереж має жовто-блакитну стилістику, постить людей у вишиванках і патріотичні слогани…

- Ми будемо такого уникати. Кольорова гама нам уже відома. І клонування жовто-блакитних мереж не буде, як і клонування патріотичного спрямування. Повторюся, в майбутньому плануємо вийти за межі країни. Хочу додати, що ми плануємо займати аполітичну позицію.

- У ВКонтакте можна постити, наприклад, оголене тіло, а у Facebook – ні. Яку позицію ваша соціальна мережа займатиме щодо цензури?

- Ми будемо дотримуватися норм законодавства. Звичайно, розповсюджувати порнографію або продавати наркотики через наш ресурс користувачі не зможуть. Себто, цензури ми дотримуватися будемо. Ми як країна ще не готові обходитися без неї. А от у якій мірі, і чи буде наша позиція ліберальнішою за позицію Facebook, наразі сказати не готова.

- Старт проекту у вас видався надзвичайно вдалим. Як плануєте розкручувати його надалі?

- Так, старт справді вийшов хорошим. Не можу не погодитися з одним з коментаторів. Він написав, що у нас дуже велика перевага. Коли створювалися перші соцмережі, у них не було інших соцмереж, де можна писати про створення чогось нового. А у нас є. Ну і звісно, хотіли б і далі спілкуватися зі ЗМІ.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme