Як знімали "Легенду Г'ю Гласса", за яку Ді Капріо можуть дати "Оскар"

Творці фільму "Легенда Г'ю Гласса" (в англомовному прокаті The Revenant), розповіли, із якими труднощами знімали це кіно

Як знімали "Легенду Г'ю Гласса", за яку…

Зйомки стартували у вересні 2014 року і мали завершитися за 7 місяців, повідомляє depo.ua  з посиланням на wuzzup.ru.

Але екранізація історії випробувань однієї людини стала великим випробуванням для всієї групи. На швидкості робочого процесу насамперед позначався обраний авторами метод зйомок в хронологічному порядку (це до того ж автоматично додавало $ 7 млн ​​до кошторису).

Як знімали

Підхід, на думку режисера Іньярріту, повинен був відповідати плавному переходу природи від осені до зими, а крім того, допомогти акторам передати еволюцію прикордонного психічного стану своїх героїв. Однак погодні умови виявилися непередбачуваними: там, де автори очікували застати осінь, їх зустрічали снігові бурі з лютими морозами, але коли потрібна була зима, всюди з'являлися метелики і розпускалися квіти. Через це команді кілька разів доводилося згортати зйомки і шукати інші локації.

До речі, в інтерв'ю автори часто називають найбільшою проблемою переміщення групи і обладнання на місце зйомок. Підходящі локації знаходилися в глушині, і тільки на доставку вертольотами щодня витрачалося не менше 40% часу.

Леонардо Ді Капріо хіба що не дер ведмідь та всередині коняки спати не довелося. Все інше він проробляв насправді: прогулювався в мокрому ганчір'ї при -25 °, звикав до гіпотермії, їздив верхи, їв сиру рибу і печінку бізона, розпалював вогонь без сірників, стріляв зі зброї двохсотрічної давності, заучував репліки мовою індіанців.

Як знімали

Також Ді Капріо наполіг на тому, щоб зніматися в одній з найнебезпечніших сцен фільму - сплаві по крижаній гірській річці. П'ять дублерів підміняли актора лише в моменти проходження порогів.

Втім, за словами ДіКапріо, найбільшим випробуванням для нього став зовнішній вигляд - на те, щоб загримуватись під"поранення", щодня йшло по 4-5 годин. А борода, яку довелося відрощувати півроку, жахливо заважала при поганій погоді і вимагала ретельного догляду.

Зйомки було вирішено проводити виключно на реальних локаціях без павільйонів. Вони проходили на дванадцяти основних майданчиках у трьох країнах на двох континентах. Широка географія виявилася вимушеною.

Як знімали

Більшу частину сцен вдалося відзняти в Канаді, а в кадр потрапили Скелясті гори, гора Фортресс, вулкан Касл Рок, річка Боуе, долина Скуаміш з дощовими лісами і канадські пустки. Для екстремальних річкових зйомок група перемістилася в США, штат Монтана, на річку Кутен. Перебіг у неї не таке небезпечне, як було в канадських річках, а вода тепліше.

Оскільки час йшов до літа, і в Північній Америці ніде було знайти необхідні зимові умови, група перемістилася в Південну Америку - на Вогняну землю на самому півдні Аргентини. Там знімалися фінальні сцени з поєдинком головних героїв.

Як знімали

До речі, про всяк випадок заспокоїмо зоозахисників: при зйомках жодна тварина не постраждала, а всі мертві звірі в кадрі - несправжні і були зроблені вручну. Це стосується і з'їденого бізона, і плямистої конячки, всередині якої спав Ді Капріо.

Останню насправді грали дві коні: на одній герой тікає від індіанців, в іншу вкладається на нічліг. Тварина і його нутрощі були зроблені з латексу.

Оператор Еммануель Любецьки зізнається, що зйомки фільму змінили його життя, ставши найсуворішим і важким випробуванням, з яким коли-небудь доводилося стикатися.

Як знімали

Хоча Іньярріту принципово декларував відмову від використання хромакея та візуальних ефектів, деякі сцени були б просто неможливі без графіки. Насамперед, це стосується епізоду з нападом ведмедя-грізлі. Для його створення автори поспілкувалися з зоологами і передивилися десятки моторошних відео битв ведмедів і людей.

Зупинилися на ролику, в якому тварина в зоопарку нападає на людину, що зайшла до нього у клітку. Ця документальна зйомка зайвий раз переконала авторів, що сцена повинна бути знята ніби єдиним кадром.

На вивчення, постановку і відпрацювання хореографії хижака і жертви в каскадерів пішло кілька місяців. На майданчику сцена робилася за допомогою тросів, якими переміщували ДіКапріо, і каскадерів, які хапали актора там, де передбачалися поранення лапами і укуси.

Як знімали

Нарешті, ще один епізод, повз якого не можна пройти, - схід лавини за спиною Ді Капріо. Тут не використовувалася графіка, як можна було б подумати. Щоб викликати лавину, на схил з вертольота була скинута вибухівка. Зрозуміло, проробити це можна було лише раз, тобто в розпорядженні групи був тільки один дубль.

Складність полягала в тому, щоб домогтися синхронності дій великої кількості людей, віддалених один від одного: знімальної групи, актора в кадрі і команди у вертольоті.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme