Українці здійснили першу навколосвітню телеподорож

Цими вихідними додому повернулися найвідоміші телемандрівники країни — команда шоу "Орел и решка"

За 8 місяців знімальна група об’їхала 71 місто в 46 країнах, побувала в 19 часових поясах, налітала 141 755 кілометрів і провела у повітрі 231 годину, тобто майже 10 діб. Завершилася навколосвітня подорож на Гринвіцькому меридіані, де представник Національного реєстру рекордів України Віталій Зорін вручив усім учасникам неймовірних пригод пам’ятний диплом. Віднині команда шоу є автором рекорду із безперервної навколосвітньої подорожі знімальної групи.

Чого тільки не пережила команда "Орла и решки" за ці 8 місяців: і втечу від носорога, і ночівлю в умовах 30-градусного морозу, і автопереслідування грабіжника, який украв телефон, і дегустацію пальмових довгоносиків, і стрибок із 233 метрів, і щоденний тригодинний сон. Середньостатистична людина від такого навантаження давно б із глузду з’їхала. А знімальна група жива, здорова і сповнена нових ідей.

"Незважаючи на те, що "Кругосветка" — це 12 сезон, який знімає TeenSpirit Studio, багато чого ми робили вперше, — розповідає генеральний продюсер «Орла и решки» Олена Синельникова. — Наприклад, піднялися на перевал Торонг-Ла у Непалі і ночували там за 30 градусів морозу. Мінус 30 — це коли п’ятеро людей притискаються один до одного, не соромлячись, аби тільки зігрітися. В Макао, азіатському Лас-Вегасі, Леся Нікітюк наважилася на неймовірний вчинок — стрибнула з MacauTower з висоти 233 метри. В Осаці, японському мегаполісі, Регіна Тодоренко не лише скуштувала найбільш дорогу страву за всю історію програми — кальмара за 700 доларів, але й випробувала на собі шибарі — японське мистецтво еротичного зв’язування. Крім того, ми вперше побачили у живій природі всю велику африканську п’ятірку: буйвола, носорога, слона, лева і леопарда. А ще каталися навколо острова Сайпан на яхті вартістю 32 мільйони доларів. Приємно, що нас упізнавали і пропонували допомогти навіть у дуже далеких країнах: в індійському Гоа, в Бангладеші, в Таїланді, де на острові Пхукет ми навіть кроку не могли ступити, щоб не дати автограф".

Найвідданішого прихильника "Орла и решки" знайшли у Парагваї. Місцевий мешканець Вільям Діаз, який не знає і слова російською, так любить шоу, що передивився усі його випуски, а коли дізнався, що команда приїхала в Асунсьон, попросився їй допомагати. Більше того, коли "Орел и решка" вирушила в Уругвай, Діаз купив собі квитки і поїхав з ними, щоб і в сусідній країні бути корисним для улюбленого шоу.

Українці здійснили першу навколосвітню телеподорож - фото 1

Допомагали команді і в Уганді, і в Намібії, а от на Таїті допомагати ніхто не став: життя тут пливе повільно, і якщо тобі щось пообіцяли "прямо зараз", то чекати можна кілька годин, а обіцяного "на завтра" можна і зовсім не дочекатися. Попри все це дивовижна краса островів Бора-Бора і Муреа залишили у команди дуже приємні враження. А от більше за інші здивував знімальну групу Гондурас. Усі вважали, що від однієї з найбідніших країн не варто чекати нічого хорошого. Але виявилося, що в Гондурасі є неймовірної краси острів Роатан, біля берегів якого можна зануритися під воду на глибину 450 метрів.

Українці здійснили першу навколосвітню телеподорож - фото 2

"Завдяки навколосвітній подорожі я стала справжнім адреналіновим маніяком, — говорить телеведуча Регіна Тодоренко. — Мені весь час хочеться повторення неймовірних емоцій, які ми переживали під час подорожі. Наприклад, піднімались у Непалі на висоту 5000 метрів і занурювалися на глибину 450 метрів у Гондурасі. І якщо океан біля Роатану був добрий до мене, то Гімалаї — нещадні. Почалася гірська хвороба, нестерпний головний біль, а я все одно рвалася вперед. Дякую нашому режисеру Жені Синельникову, який мене зупинив і розвернув усю команду. Хоча це і була поразка, але саме вона врятувала нам життя. Зараз згадую перші місяці подорожі — всі дуже хотіли додому. А в кінці ми не хотіли вірити, що от-от перейдемо нульовий меридіан і "Орел и решка. Кругосветка" буде офіційно завершений. Нині моє серце сумує і рветься далі, назустріч новим пригодам!".

Ще 5 історій про «Кругосветку»:

Про небезпеки і пограбування
Часто робота знімальної групи опинялася на межі зриву.
Розповідає режисер Євген Синельников:
"Нам заважали у канадському Ванкувері, у Гондурасі, у Штатах, в Гайані. Найскладніше було знімати, коли наше життя справді було у небезпеці. Наприклад, в Йоганнесбурзі. Йдемо вулицею, під’їжджає автівка, опускається скло, і тобі говорять: "Чуєш, білий! Ти що ненормальний? Ти тут пішки ідеш?". Йдемо далі, ще одна автівка, і та сама ситуація: «Швидко тікай звідси! Швидко! Білий, ти що безсмертний?".
В Йоганнесбурзі у команди даремно намагалися відібрати рюкзак, саме з ним "Орел і решка" подорожують усі 12 сезонів.

Розповідає продюсер Олена Синельникова:
!Нас багато разів намагалися пограбувати. Наприклад, у Гайані в Петра поцупили телефон, але грабіжник виявився неграмотним і про існування програми Find IPhone не знав. Він утік на мотоциклі і зупинився за два квартали. Ми влаштувати автопереслідування і повернули телефон. У Бангладеші в Регіни хотіли вкрасти ланцюжок, а в Гондурасі знову ж у Петра намагалися вкрасти рюкзак. Але у грабіжників нічого не вийшло. Значно більше ми втратили через халатність і втому!.

Про день народження у джунглях
Розповідає ведуча Регіна Тодоренко:
"Цього року мій день народження був просто шаленим! Я відзначила його в джунглях! Команда орендувала будинок на березі Амазонки, і ми відсвяткували цей день з піснями, танцями і навіть чоловічим стриптизом. Я вам от що скажу: наші хлопці не лише гарно знімають і режисерують, але й дуже гарно танцюють!".

Про нового ведучого
Леся Нікітюк покинула телеподорож через роботу у новому шоу TeenSpirit Studio. Так другим ведучим "Орла и решки" став Петро Романов.

Розповідає продюсер Олена Синельникова:

"Ми не знали, яка Петро людина і як він увіллється в команду. Але він виявився добрим, незлопам’ятним і смішним — якості для ведучого "Орла і решки" незамінні. Ми звикли жартувати один з одним, тож Петру довелося швидко пристосовуватися. Наприклад, ми не казали йому, на які локації їдемо, не попереджали, що треба буде з’їсти щось екзотичне, а прямо в кадрі підсовували. Або говорили, що треба сісти на бика тільки для фотографії, і через секунду випускали його на арену. Петро тоді злетів з нього і накивав п’ятами. Тим не менше, він усе витримав, ніколи не ображався і навіть сам жартував над нами".

Про екзотичні страви
Розповідають оператори Олег Авілов і Олег Шевчишин:
"Найекзотичнішою стравою, яку ми куштували за час подорожі, були пальмові довгоносики — це маленькі коричневі жучки, яких їдять сирими. Нам сподобалось. Як не дивно, але це справді смачно. Зате в Японії ми їли боби з дуже неприємним запахом — приблизно так пахнуть двотижневі шкарпетки. До того ж ті боби були в якомусь тягучому слизу. Це було не смачно, дуже не смачно. Але чого не зробиш заради підтримки команди!".

Про 500 годин зйомки
"У середньому за програму ми знімали 12 годин відео. Загалом виходить близько 500 годин робочого матеріалу. Спали мало, по три години на добу, і на початку подорожі це виснажувало. Потім звикли — подрімав 3 години і знову побіг знімати. Останню ніч «Кругосветки» ми зовсім не спали. Через те, що в деяких членів команди не було британської візи, нас не пустили на літак у Лондон. Тому ми вночі виїхали з Нанта на машині у Лондон, зняли Гринвіч і помчали в Париж, звідки полетіли, нарешті, додому, в Київ. От таке яскраве завершення великої подорожі".

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook