У Києві відбудеться найгучніша вечірка року - Digital Monkey 2015

На заході під одним дахом зберуться відомі представників діджитал-маркетингу і популярні фрілансери

Організатори підготували для гостей заходу насичену програму і презентували найцікавіших спікерів майбутньої події. Отже, своїм дорогоцінним досвідом в рамках Digital Monkey ділитимуться:

Микола Гугулі

Працює в сфері digital і медіа понад десять років. Крім того, має величезний досвід у галузі телекомунікаційних послуг. Досконально володіє навичками веб-розробки та інструментами інтернет-маркетингу. Микола є ідейним натхненником та організатором багатьох тематичних IT-заходів. Любить і вміє реалізовувати сміливі стартап-проекти, а також просувати нові ідеї як в Україні, так і в зарубіжних країнах. Нині є директором з маркетингу та продажу компанії IT Education Academy, а також головою правління асоціації лідерів ІТ-освіти України IT Education Community (ITEC).

На конференції розповість, чому нав'язливий маркетинг більше не працює, а також поділиться досвідом ефективного просування рекламної кампанії online.

Інна Насадюк

За плечима у Інни - більш ніж шестирічний досвід роботи в інтернет-маркетингу. Вона працювала над розробкою digital-реклами в кращих агентствах країни, а також над її просуванням в мережах. За свою кар'єру Інні Насадюк довелося вести справи з такими іменитими брендами, як Samsung, Unilever, Philip Morris International, Lactalis, МТС, Nemiroff, Reima, Danone, Acer, Microsoft, Tuborg, а також багатьма іншими. Нині обіймає посаду account director у відомому російському digital-агентстві Prodigi.

На конференції збирається розповісти про особливості і можливості Сlient service на території Росії та СНД.

Максим Федоров

Макс почав свою кар'єру в SMM зі скромних фріланс-проектів в далекому 2012-му. Через два роки він потрапив до команди популярного в Москві digital-агентства Hungry Boys. Максим Федоров володіє досвідом співпраці з такими клієнтами, як KFC, Heineken, Qiwi, Efes, Skype, Maybelline, Garnier, Wokker. Команда SMM-відділу агентства складається з десяти осіб, включно із самим Максимом. Для заходу він підготував доповідь на тему «2015-й: підсумки. 2016-й: тренди».

Євген Кудрявченко

9 років Євген присвятив своєму власному проекту Vintage Web Production, в якому наразі він обіймає посаду генерального директора. Починаючи з 2013 року, ця студія веб-продакшну входить до п'ятірки кращих в нашій країні. Крім того, Vintage Web Production є найбільш нагороджуваним агентством в даній області – на його рахунку близько 30 нагород різного ґатунку. Євген Кудрявченко побудував компанію практично з нуля - від аматорського продакшну до агентства, яке створює сайти світового рівня і є одним з кращих в Україні. Завдяки своєму досвіду Євген не перший рік читає лекції з інтернет-маркетингу і підприємництва, а також пропагує і практикує стратегію win-win. За цей час він співпрацював з такими брендами, як METRO, OKKO, MERX, «Новий канал», Sony Ericsson, Johnson & Johnson, ТМ «Винороб», Tetra Pak, ТМ «Флагман», FIAT, RENAULT, TRAMONTINA, Luminarc, PYREX, BERLIN-CHEMIE, HTC, «Конті», ТМ «Наша ряба», а також Міністерством фінансів України.

Всеволод Жовтенко

Всеволод вже більше шести років перебуває у вирі подій інтернет-маркетингу. Насамперед він відомий завдяки успіхам у сфері контекстної реклами, а також директ-маркетингу. На даний момент обіймає посаду тім-лідера напрямку платного трафіку в компанії «Ольшанський і партнери».

На конференції він має намір поділитися з гостями заходу своїми думками на тему «Тюнінг вашої реклами в AdWords».

Крім цього, на вас чекає ще величезна кількість фахівців сфери діджитал-маркетингу, які із задоволенням поділяться своєю експертною думкою з гостями Digital Monkey 2015. Ми чекаємо на вас 11 грудня у Fedoriv Hub, Київ.

У Києві відбудеться найгучніша вечірка року - Digital Monkey 2015  - фото 1

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme