Секрети успішного лідерства від британського творця мільйонерів Річарда Денні

25 листопада 2015 в Ramada Encore Kiev відбувся авторський майстер-клас британського гуру розвитку бізнесу Річарда Денні – WINNINGNEWBUSINESS

Секрети успішного лідерства від британсь…

Організатором заходу виступила компанія KA Group - оператор бізнес-заходів преміум-класу.

У своєму виступі Річард Денні надав присутнім практичні діючі поради щодо особистої мотивації і зростанню бізнесу.

"Щоб успішно розвивати бізнес недостатньо виробляти хороший продукт. Вираз: хороші продукти продають самі себе - це дурість», - говорить Річард Денні: «Їх продають люди! А щоб вони робили це добре, їх треба навчити і мотивувати. Це вже ваше завдання як керівника".

В ході заходу учасники отримали відповіді на такі питання:

Ідеальний керівник - він який?

Він - мотивований, позитивний і цілеспрямований. Ідеальний керівник хвалить, коли його співробітник зробив щось добре. Ідеальний керівник не лає, коли була допущена помилка. Замість цього він задає своєму співробітники правильні питання: чому навчила його ця помилка, чому так сталося, що треба зробити, щоб більше не повторити такого в майбутньому.

Чому йдуть співробітники?

Люди не йдуть з компаній, люди йдуть від людей. Причина невдоволення роботою в більшості випадків криється не в роботі, не в клієнтах, вона криється у ставленні керівника. Люди йдуть з компанії, коли їх не цінують, коли вони відчувають себе непотрібними. Ваше завдання як керівника створити таку робочу атмосферу, в якій вашим співробітникам хотілося б працювати, в якій вони відчували, що їх цінують і поважають. Це одна із запорук успіху вашого бізнесу.

Чому не люблять неділю

Нелюбов більшості людей до неділь з'явилася не просто так. Одну третину життя ми проводимо на роботі, одну третину ми спимо, одну третину ми відпочиваємо і насолоджуємося життям. Коли нам подобається наша робота, то і час відпочинку у нас проходить на відмінно. А якщо похід на роботу представляється чимось жахливим, то і сам вихідний день перед робочим днем вже затьмарений. Про який ентузіазмі співробітників можна говорити, коли їх навіть вихідні дні не тішать.

Керівник-лідер краще керівника-менеджера

Лідерство надихає і мотивує, а менеджмент - це всього лише функція управління. Лідери вирощують людей: для них важлива їх команда. Стати справжнім лідером і добитися успіху неможливо поодинці. Чим сильніше команда, тим сильніше і сам лідер, тому наймайте людей, які краще за вас.

Не бійтеся робити те, що ви доручаєте робити іншим

Коли це необхідно, будь-який керівник повинен бути готовий виконати роботу, яку він зазвичай доручає своїм співробітникам. Наприклад, якщо виникли складнощі в продажах, відбувся якийсь небудь форс-мажор, директор з продажу повинен почати продавати сам і надихнути своїм прикладом.

Не ставтеся до своїх співробітників як до ворогів

Статистика показує, що 98% співробітників - це люди, які хочуть і роблять свою роботу старанно і з ентузіазмом, якщо на те є можливість. І тільки 2% готові ухилитися від виконання роботи при кожній нагоді. Так навіщо ж ви створюєте такі правила і норми, як ніби всі ваші співробітники - це ваші вороги. Якщо вашій підлеглому дійсно потрібен один вихідний, щоб побувати на тому ж дитячому ранку, де виступає його син чи донька, дозвольте йому такий вихідний, якщо є можливість. Люди будуть працювати більше і з великим ентузіазмом, коли до них ставляться з розумінням і повагою, а не коли створюють десяток непотрібних правил, що обмежують свободу.

Навіщо потрібен e-mail?

Пам'ятайте e-mail - це всього лише зручний засіб комунікації. Це не інструмент для управління. Не плутайте ці речі! E-mail- це марнотрат часу. На вашу електронну пошту приходить тонна непотрібної інформації, теж саме стосується ваших співробітників. Ви вчите їх користуватися електронною поштою ефективно?

TWTvs. CCT

TWT розшифровується як totalworkingtime - загальне робочий час. CCT - це customercontacttime - час, який ви проводите, спілкуючись з клієнтом. За статистикою CCT складає тільки 15% від загального робочого часу. Решта - це ваші зібрання, перегляд e-mail, кава-брейки. А при цьому варто пам'ятати, що зарплату вам платить якраз ваш клієнт, а ви йому приділяєте так мало часу!

Найголовніший у світі принцип управління наступний: ви завжди отримаєте більше, якщо будете правильно винагороджувати і визнавати заслуги своєї команди.

Слідкуйте за наступними незабутніми подіями і візитами міжнародних експертів на сайті компанії KAGroup -

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme