Життя

Радіо "Вести" заступилося за Кушанашвілі

Холдинг "Вести" вирішив заступитися за "свого" ведучого і відправив запит в СБУ, щоб почути офіційну позицію відомства щодо іннціденту із забороною в'їзду в Україну

28 березня 2016, 16:54

Про це заявила глава "Вести Україна" Ольга Семченко, повідомляє depo.ua з посиланням на dusia.ua.

Сам теле- і радіоведучий в коментарі "Радіо Вести" заявив з приводу інтерв'ю річної давнини на LifeNews і заборони в'їзду в Україну наступне: "Це чистої води монтажна склейка. Я переконаний, що це був монтаж. Я б знаходив цю ситуацію комічною, якби не піддавався критиці та переслідуванням за свої висловлювання про Україну в Росії. Незважаючи на те, що мене записали у вороги України, я залишаюся її патріотом. Якщо я до вас не доїду, це не змінить мого ставлення до України. Я завжди залишуся патріотом України".

"Парадокс і абсурдність ситуації полягає в тому, що в Україні Отара Кушанашвілі звинувачують в проросійських поглядах, в той час як в РФ - в проукраїнських. Саме тому в п'ятницю, 25 березня, журналіст був звільнений з радіостанції "Спорт ФМ". Йому не дали допрацювати останній тиждень за контрактом. Ми чекаємо офіційного роз'яснення позиції СБУ", - додала Ольга Семченко.

Читайте також: ТОП-5 "ватних" цитат Кушанашвілі, які доводять, що йому не місце в Україні.

Більше новин про події в Україні та світі читайте на Depo.Життя

 

Loading...
Loading...