Життя

Проросійська пропагандистська газета "Вести" стала платною

Газету "Вести", яку часто критикували за проросійську позицію та пропаганду, зробили платною

11 січня 2016, 11:29

 Про це на своїй сторінці у "Фейсбуці" повідомила екс-співробітник спорідненого видання "Весті.Репортер" Світлана Крюкова, передає depo.ua.

Зокрема, журналістка розмістила фотографію білборда, на якому сказано, що газета "Вести" змінила систему розповсюдження і тепер її можна або купити в кіосках, або оформити підписку.

"Сьогодні новий креативний менеджмент холдингу забив останній цвях на табличці Finish цього проекту - з сьогоднішнього дня безкоштовна газета стала платною. До цього вони зменшили тираж. Щоб відразу не розполохати рекламодавця на деяких станціях метро для видимості газету ще будуть роздавати. Але недовго", - написала Крюкова.

Помните бесплатную газету Вести, за которой толпами выстраивались люди у метро? Эту модель, чуть видоизмененную, придума...

Опубліковано Svetlana Kryukova 11 січня 2016 р.

Зазначимо, з кінця жовтня журнал "Вести. Репортер" перестав виходити в паперовій версії і був повністю інтегрований з сайтом "Вести".

У медіа-холдинг "Вести" (ТОВ "Мультимедіа Інвест Груп") входять однойменна щоденна безкоштовна газета, радіо, телеканал UBR і щотижневий журнал "Репортер". У липні в холдингу змінилося керівництво: пішов Ігор Гужва, а на його місце прийшла цивільна дружина екс-міністра доходів і зборів Олександра Клименка Ольга Семченко. Клименку приписують володіння медіа-холдингом "Вести".

Більше новин про події в Україні та світі читайте на Depo.Життя

Loading...
Loading...