Поліція модернізувала систему лінії "102" - обіцяють "почути кожного"

У Києві запрацював оновлений call-центр поліції

Подібні центри створюватимуться на базі територіальних підрозділів поліції, передає depo.ua з посиланням на прес-службу Нацполіції.

Вдосконалена система дозволить прийняти кожне звернення громадян по допомогу до правоохоронців. Про це сьогодні, 1 грудня, повідомив начальник Департаменту інформаційної підтримки та координації поліції Нацполіції України Олександр Замислов.

За його словами, було прийняте рішення про створення служби прийому і реагування на звернення громадян, які надходять по лінії 102.

Поліція модернізувала систему лінії "102" - обіцяють "почути кожного" - фото 1

"Для цього у МВС був створений окремий напрямок, який зараз займається впровадженням цієї системи", – зазначив Олександр Замислов.

Система заснована на технічних рішеннях, які свого часу були випробувані на базі чергової частини і системи керування нарядами ГУМВС м. Києва. Зараз можливості цієї системи вдосконалюються і розширюються.Поліція модернізувала систему лінії "102" - обіцяють "почути кожного" - фото 2

Зокрема, на рівні обласних управлінь поліції будуть створені подібні центри. Інформація від них надходитиме до єдиного інформаційного центру у столиці – так званого call-центру. Цю інформацію оброблятиме група операторів, які є незаангажованими і незалежними від стороннього впливу. Вони прийматимуть дзвінки і, в разі необхідності, передаватимуть інформацію диспетчерам "102", які направлятимуть наряди на місце події.

Замислов зазначив, що впровадження такої системи прийому і реєстрації звернень дозволить гарантовано прийняти кожен дзвінок, яких лише в Києві за добу надходить від двох до трьох тисяч. Крім того, не буде можливостей для підміни кваліфікації злочину, про який повідомляє заявник, або взагалі приховування факту звернення до поліції.

З новацій у системі передбачено СМС-інформування заявника про реєстрацію звернення та етапи його розгляду, а також контроль за діяльністю кожного наряду поліції і координація їхніх спільних дій.

Подібні інформаційні системи створюються по мірі запуску проектів нової патрульної служби. Зараз такі системи вже працюють у Києві, Одесі, Львові і Харкові. Днями відкрилася чергова частина в Ужгороді, де присягу прийняли нові патрульні поліцейські Закарпаття. До кінця року системи прийому звернень запустять у Луцьку і Дніпропетровську.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme