Подорожі, що дають прибуток

Таку назву мав семінар для керівників і фахівців туристичної галузі України, організований туроператором ZABUGOR.COM

Подорожі, що дають прибуток…

Туристичний ринок України особливо болісно переживає поточний стан справ в країні. За деякими оцінками учасників ринку, виїзд за кордон з туристичними цілями скоротився на 60-80%. Причиною цього є і падіння платоспроможності населення, і періодична мобілізація чоловіків у зону АТО, і фактичне скорочення території країни, і гучні теракти в туристичних центрах світу.

Подорожі, що дають прибуток - фото 1

Крім цих обставин, які в тій чи іншій мірі впливають на різні сфери економіки, є ще й деякі внутрішньогалузеві проблеми. Наприклад, зростання можливостей для самостійних мандрівників: сервіси онлайн бронювання туристичних послуг, візові центри при консульствах і ін. переорієнтовує значну частку прихильників та цінителів подорожей у туристичних компаній. За даними турагентств, сьогодні до 30% бронювань, туристи здійснюють самостійно. Як наслідок - банкрутство туроператорів і фактична монополія 3-х операторів, які спеціалізуються на масових напрямках, що також не спрощують життя туристичним компаніям.

Подорожі, що дають прибуток - фото 2

У цих умовах для виживання туристичної галузі потрібен новий підхід до управління, стратегії та розвитку бізнесу. Щоб краще це зрозуміти, розглянемо середньостатистичну сучасну туристичну компанію. Це офіс площею 20-25 квадратних метрів з двома менеджерами по роботі з клієнтами та директором, який в собі втілює всі інші функції: планування, маркетинг, безпека бізнесу, робота з постачальниками та ін. В таку турфірму основні клієнти приходять завдяки інтернету, вивісці та "сарафанному радіо". В такому форматі компанія не має ресурсів для розвитку, резервів для виживання у важкі часи. Найбільші відчайдухи починають "кредитуватися" грошима туристів. І коли обсяг продажів падає і грошима нових клієнтів не виходить закрити зобов'язання за старими заявками - ми бачимо тихе або гучне банкрутство з виконанням зобов'язань перед туристами і постачальниками або найчастіше без цього.

Саме тому нові управлінські підходи, бачення стратегії свого бізнесу сьогодні так актуальні для керівників і фахівців туристичної галузі України. Для вирішення цього завдання Юлією Алексєєвої і Марією Приходько, за підтримки туроператора ZABUGOR.COM і зарубіжних партнерів - представників готелів St. Regis Mauritius і The Westin tourle bay resort & spa Mauritius і була організована ця конференція. Її основна мета - запропонувати власникам і директорам туристичних компаній реально працюючі стратегії розвитку і інструменти їх реалізації. І, що дуже важливо - мотивацію від кращих спікерів України для реалізації цих знань на практиці.

На конференції виступили:

Юлія Алексєєва. Підприємець, громадський діяч, письменник, експерт в туристичній індустрії, член Експертної Ради при Комітеті Верховної Ради України з питань молодіжної політики, спорту і туризму, консультант з управління, Кандидат наук з державного управління, тренер-викладач, засновник навчального центру для фахівців з туризму "Корпоративний університет". Є співзасновником туристичної компанії "ZABUGOR.COM", послугами якої користуються такі країни, як Росія, Молдова, Азербайджан, Казахстан, США, Латвія, а також всі регіони України.

Подорожі, що дають прибуток - фото 3

Маргарита Січкар. Знаменитий ресторатор, успішна бізнес-леді, відома своїми нестандартними, прогресивними підходами до ведення бізнесу, а також креативом і яскравими ідеями. Громадський діяч, благодійник, соціальний підприємець, автор книг, телеведуча і сценарист, тренер і мотиваційний спікер. У майстер-класах на конференції вона ділилася досвідом та інструментами, які використовує сама і вважає найбільш ефективними. Іскрилася невичерпною енергією, оптимізмом і життєлюбством. Завдяки її талантам серед учасників конференції народжувалися нові ідеї і стимули для розвитку туристичного бізнесу.

Оксана Марусич. Сертифікований бізнес-тренер, сертифікований коуч (ICF) з 8-річним досвідом проведення тренінгів. Експерт в області сервісу. Спеціалізується на проведенні тренінгових програм з продажу і переговорних процесів, комунікативними навичкам, мистецтву презентації. Реалізує проекти по орієнтації персоналу на якісне обслуговування клієнтів. Досвід у сфері продажів більше 20 років. Її ім'я відоме саме в цій сфері, де її досвід затребуваний і діяльність найбільш успішна.

Світлана Керімова. Засновниця центру сімейної сексуальної освіти Love is ... в Одесі, Києві, Москві, онлайн. Представник в Україні Федерації вумбілдингу-імбілдингу-рімбілдінгу ім. В.Л. Муранівского, автор тренінгових програм "Чого хочуть чоловіки", "Майстриня", "Секрети ідеальних дружин", Чоловічого Курсу "Для сильних і сміливих". Ведуча онлайн курсів: "Вищий пілотаж в життя" і "Вищий пілотаж у відносинах". Експерт каналів Стб, 1 + 1, Інтер, Новий канал, СТС, НТВ.

Наталія Холоденко. Практичний психолог, тренер особистісного зростання, vip-експерт телеканалу СТБ (Україна), кандидат філософських наук. Провідний психолог СНД. Сотні її клієнтів знаходяться більш ніж в 30 країнах світу. Українським телеглядачам знайома завдяки ролі психолога на популярних тв-шоу. Володіє всіма основними методами і напрямами психології: тематичний психомалюнок, психодрама, символодрама, гештальт-психологія, тілесна терапія, психоаналіз, позитивна психотерапія, арт-терапія, коучинг та ін.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme