Підприємці скаржаться, що Марушевська уникає діалогу з бізнесом (ВІДЕО)

Одеській митниці, що позиціонує себе першопроходцем в інноваціях та реформуванні, ще є чому вчитись у інших митниць

Про це в ефірі 112 каналу заявила представник компанії "Твоя Логістика" Ірина Заяць.

За її ловами, логістична компанія "Твоя Логістика" здійснює оформлення на 17 прикордонних пунктах пропуску. На усіх, без винятку, оформлення відбувається цілодобово, і це неабияка перевага для всіх клієнтів. Але, нажаль, на Одеській митниці такої практики поки що немає, вона працює з 9:00 ранку до 21:00 вечора, що є не комфортним для клієнтів.

"Близько 300 наших постійних клієнтів вимагають сервісу, у вигляді якості та швидкості в митному оформленні вантажу. На Одеській митниці, на сьогодні, ми не змогли домогтися цієї швидкості." – зазначила заступник директора з логістики – Ірина Заяць.

Як приклад Ірина Заяць наводить ситуацію, яка склалася нещодавно.

Зокрема, 9 контейнерів, які прибули на Одеську митницю з товаром "з’єднувальні металеві елементи" та митними платежами близько в 1 млн. 260 тис. гривень, розмитнювались довше ніж це планувалось. Такі дії, компанія вважає неприпустимими, а маючи певний досвід роботи з різними митницями ладна допомагати та ділитись досвідом для поліпшення спільної роботи.

"Хто, як не Одеська митниця, на чолі з Юлією Марушевською, яка лояльно ставиться до сфери бізнесу і йде в ногу з прогресом, зможе прислухатись до бізнесменів та вирішити їхні питання", - каже Заяць.

Втім, діалогу не вийшло.

"21 червня, я, як заступник директора з логістики компанії "Твоя Логістика", завчасно записалась на зустріч в приймальний день, у четвер, до начальника Одеської митниці Юлії Леонідівни Марушевської, пояснивши, що в Одесу буду їхати з Києва, а це 500 км в один бік. Приїхавши в Одесу мені повідомили, що Юлії Леонідівни немає і направили до її заступника – Кривоноса Семена Юрійовича. Семен Юрійович, в свою чергу, направив до свого заступника Єзерова Альберта Анатолійовича. Після 6 годин очікування зустріч так і не відбулась, я змушена була повернутися до Києва ні з чим", - розповіла Заяць.

В компанії вважають такий вчинок неповагою з боку держслужбовців, як до представників бізнесу так і до всіх 300 клієнтів компанії.
 

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme