Життя

PEOPLE MANAGEMENT 2 або як зробити вашу команду і щасливою, і успішною

Найцінніший актив, який у вас є - це люди. Тільки спільні досягнення результатів у команді можуть привести ваш бізнес до успіху

20 травня 2016, 18:18

Але найскладніша частина роботи будь-якого керівника- це people менеджмент. Як створити команду мрії, яка виведе ваш бізнес на новий кращий рівень? Яким повинен бути лідер, від якого виграють всі: і команда, і компанія?

16 червня в RamadaEncoreKiev провідні керівники і топ-менеджери країни дадуть відповідь на всі ці питання у рамках конференції PEOPLEMANAGEMENT2, організатором якої виступає компанія KAGroup – оператор бізнес-заходів преміум класу.

PEOPLEMANAGEMENT 2 – це крос платформа, де представлений один спікер на галузь, щоб кожен учасник міг подивитися на досвід взаємодії з командою під різним кутом.

Чому потрібно стати учасником конференції PEOPLEMANAGEMENT 2:
І ваші люди, і ваш внесок в них - це інвестиції!

PEOPLE MANAGEMENT 2 або як зробити вашу команду і щасливою, і успішною? - фото 1

Тому якщо ви people менеджер, то ви абсолютно точно зможете отримати нові ідеї для залучення й утримання чудових людей у вашій команді, одним з перших дізнаєтеся про нові підходи і тренди в корпоративній культурі, почуєте управлінські "фішки" у розвитку лідерства в команді, отримаєте відповіді на питання стрес-серфінгу, пропрацюєте методології системного управління змінами, а також зможете впродовж цілого дня зануритися в специфіку взаємодії з людьми в різних галузях(у таких сферах як банківський сектор, ІТ, фармацевтика, телекомунікації, FMCG, fast-healthyресторан, консалтинг).

Увечері вас очікує коктейль-паті, що є чудовою можливістю спілкування в неформальній обстановці і більш глибокого обговорення найбільш цікавих тем конференції.

Ще одна з головних цінностей конференції PeopleManagement – її учасники, які і визначають значущість і статус події. На майданчику збираються з усіх галузей економіки, включаючи представників ТОП 100 провідних компаній України.

А в числі вже підтверджених спікерів - абсолютні експерти в своїй темі:

• Засновник європейської компанії SICORE і СЕО консалтингової компанії Actio Ігор Степанов

Тема виступу: "Керуючи компанією майбутнього"

Salateira, Євген Рубан, співзасновник
Тема виступу: Основи взаємовідносин: молодший-рівний-старший.

WOG, Сергій Корецький, СЕО

Тема виступу: "Культура результативного управління"

BIOSPHERE corporation, Владислав Гуристримба, співзасновник
Тема виступу: Помилки, які допомогли нам рости.

ФАРМПЛАНЕТА, Валерій Кондрук, засновник і генеральний директор

Тема виступу: Знайди себе, коли "вмираєш"!


LUXOFT, Олександра Альхимович, ManagingDirectorUkraine і Ірина Кикало, HR Manager

Тема виступу: Хто у фокусі?

AGAMA сommunications, Ірина Новікова, CEO

Модератор ТОК-ШОУ: політ вільних думок. Яким буде PEOPLEMANAGEMENT через 10 років?

• ОТП Банк, Наталія Лукаш, начальник управління по роботі з персоналом
Тема виступу: Стрес-серфінг

• Лілія Горіла, співзасновник маркетингового холдингу OSD Group, експерт в сфері інтегрованих маркетингових комунікацій, член правління всеукраїнської рекламної коаліції

Тема виступу: DreamTeam на службі вашого маркетингу або побачимося коли побачимося

Також в рамках конференції відбудеться практичний воркшоп відомого бізнес-тренера і сертифікованого аналітика по соціальному профілю поведінки Людей PDAInternational Ірини Чернишової на тему: "Методологія системного Управління Змінами для підвищення прибутковості проектів і бізнесу"

Цільова аудиторія: власники бізнесу, генеральні директори, керівники структурних підрозділів компанії.

Якщо ви хочете обмінятися досвідом із провідними компаніями країни, знайти нові інструменти і отримати натхнення - тоді ця інтелектуальна майданчик саме для вас.

Ми чекаємо на вас - ПРИЄДНУЙТЕСЬ або зателефонуйте +38 044 374 00 94.

Більше новин про події в Україні та світі читайте на Depo.Життя

Loading...
Loading...