Життя

Модель із синдромом Дауна вперше стала обличчям косметичного бренду

32-річна Кеті Мід стала обличчям косметичного бренду Beauty & Pin-Ups

05 квітня 2016, 11:55

Модель із синдромом Дауна вперше стала обличчям косметичного бренду

Вперше в історії модель із синдромом Дауна стала головною героїнею рекламної кампанії лінійки косметичних продуктів, повідомляє depo.ua з посиланням на Cosmopolitan.

Компанія Beauty & Pin-Ups, відома своїми засобами з догляду за волоссям, запросила Кеті до співпраці.

Оскільки Кеті Мід має розкішні пишні кучері, для реклами такої продукції її кандидатура підійшла відмінно.

Модель із синдромом Дауна вперше стала обличчям косметичного бренду  - фото 1

"Це так чудово. Я щаслива бути частиною сім'ї Beauty & Pin-ups", – розповідає Кеті.

"Бренд Beauty & Pin-Ups виступає за розширення прав і можливостей жінок з 1935 року. Цю ідею ми намагаємося донести і сучасному світу", – зазначила генеральний директор компанії Кенні Кан.

ФОТО: Cosmopolitan

Більше актуальних новин читайте на Depo.Життя

Loading...
Loading...