Обличчями нової кампанії Levi's стали звичайні люди

Levi's запустили нову глобальну кампанію «Live in Levi's». Її обличчями стали звичайні люди зі всього світу, які розповіли свої історії про улюблені речі Levi's

Обличчями нової кампанії Levi's стали зв…

Соліст групи, музикант Cassius, творець журналу Urban, менеджер Colette, редактор відділу моди i-D Джулія Сарр-Жамуа, а також танцюристи, байкери, художники, боксери - усі вони розповідають в міні-фільмі свої історії, пов'язані з улюбленими джинсами. Хтось ділиться тим, як об'їхав у своїх джинсах півпланети, хтось міркує про сучасну моду, яка приходить з вулиць.

«У кожного є історія, так чи інакше пов'язана з Levi's. У цьому проекті ми об'єднуємо людей по всьому світу. Вони самі розповідають про достоїнства бренду», - говорить директор з маркетингу Дженніфер Сей.

У новій кампанії Levi's зробили ставку на три ключові моделі: джинси 501, створені в 1873 році, куртку Levi's Trucker, що з'явилася в 1962 році, а також ковбойську сорочку Western, яку носять з 30-х років XX століття. Компанія закликає жити у своїх джинсах Levi's, носити їх до дір і ділитися історіями про улюблений денім в соціальних мережах під хештегом #liveinlevis.

 

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme