Через "рекламну революцію" київські школярі залишаться без сніданків

Втрати для бюджету столиці від поспішного запровадження нової концепції розміщення реклами у місті Києві можуть сягнути 150 млн грн

Економісти підрахували, ці втрати співмірні з сумою, яку цього року виділили на харчування школярів і яка складає 151,5 млн грн, повідомляють "Подробности".

"Рекламна революція" може позбавити київських школярів гарячого харчування та суттєво скоротити кількість малих підприємців. Такий висновок зробили експерти, оцінивши потенційні наслідки запровадження нової концепції реклами у місті Києві, яку активно проштовхує заступник міського голови Києва Олексій Рєзніков. Зокрема, він обіцяє на 70-80 % скоротити кількість реклами у місті Києві.

Сьогодні Київ отримує від операторів зовнішньої реклами понад 260 млн грн орендних платежів за тимчасове розташування рекламних конструкцій. Саме ці платежі постраждають у першу чергу, - переконані експерти. Крім того, втратить не лише міський, але і загальнодержавний бюджету – у вигляді ПДВ, інших податків та обов'язкових платежів (єдиний соціальний внесок, військовий збір). Впадуть доходи не лише бізнесу пов’язаного з рекламою, але й інших видів діяльності для яких реклама на зовнішніх носіях є головним інструментом продажу своїх послуг та товарів. Внаслідок падіння ділової активності, скоротяться надходження до міського і державного бюджетів.

Експерт Офісу ефективного регулювання BRDO Володимир Головатенко  зауважив, що "автори запропонованих змін (нової концепції розміщення реклами) не поставили наголос на проблемах і цілях регулювання, не провели розрахунок їх вартості".  За підрахунками Асоціації операторів зовнішньої реклами лише для малого бізнесу прямі втрати становитимуть 1 млрд 138 млн грн. Значна частина таких підприємств може просто закритися і перестати сплачувати гроші до бюджету.

Нагадаємо, представники експертного середовища посилаючись на досвід Львова, закликали КМДА утриматися від різких кроків у стосунках з місцевим бізнесом. Зокрема, львівський експерт з регіонального розвитку та містобудування Ігор Левицький у нещодавньому коментарі ЗМІ звернув увагу на те, що міська адміністрація Львова поводиться значно обережніше у відносинах з бізнесом. Саме надто революційні методи у регуляторній політиці назвав Левицький причиною постійного відставання Києва від Львова у питанні розвитку бізнесу та покращення інвестиційного клімату.

 

 

 

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme