"Ощадбанк" вводить електронні пенсійні посвідчення

АТ "Ощадбанк" розпочав виготовлення електронних пенсійних посвідчень

Як повідомляє depo.ua з посиланням на прес-службу банку, вони видаються безкоштовно і виключно за зверненням клієнта.

В "Ощадбанку" пояснили, що електронні пенсійні посвідчення - це водночас і документ, що посвідчує особу, і платіжну картку. Втім, запевняють в банку, неотримання такого посвідчення не призведе до неотримання пенсії.

Першими електронні пенсійні посвідчення (ЕПП) отримують пенсіонери – переміщені особи.

Для їх отримання потрібно:

- звернутись до Пенсійного фонду за місцем фактичного проживання та написати заяву на виготовлення ЕПП – при цьому надати Пенсійному фонду паспорт, ідентифікаційний номер та інші документи, необхідні для формування пенсійної справи;

- через місяць після подання заяви до Пенсійного фонду звернутись до відділення Ощадбанку, зазначеного в заяві. Надати туди паспорт, довідку про присвоєння ідентифікаційного номера, довідку про взяття на облік переміщеної особи;

- укласти з "Ощадбанком" договір, отримати ЕПП та одразу активувати його в касі.
За 30 днів перші клієнти зможуть отримати ЕПП у визначених ними відділеннях Ощадбанку.

"Протягом першого року строку дії ЕПП кожні 6 місяців пенсіонерам потрібно звертатись до відділення Ощадбанку, в якому отримано ЕПП, для обов’язкової фізичної ідентифікації. Протягом другого та третього року строку дії ЕПП потрібно звертатись до того ж відділення Ощадбанку раз на рік", – зазначають в "Ощадбанку".

 

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme