Життя

"Громадське", "5 канал" та "112 Україна" поки не назвали імена своїх власників

Телевізійні компанії почали оприлюднення інформації про структуру своїх власників

05 квітня 2016, 19:53

Відповідну інформацію вони розміщують на своїх офіційних сайтах, передає depo.ua з посиланням на "Українські Новини".

Телеканали розміщують таку інформацію, виконуючи прийнятий у вересні 2015 року закон, що зобов'язує їх указувати своїх кінцевих бенефіціарів і розкривати структуру власності.

Закон дає телекомпаніям 6 місяців, щоб подати відповідну інформацію в Нацраду з телебачення і радіомовлення.

Закон також регламентує, що ця інформація має бути розміщена на офіційному сайті телекомпанії, але не регламентує строк розміщення цієї інформації, але наголошує, що її відсутність є порушенням ліцензійних умов.

Інформацію вже розмістили найбільші інформаційні холдинги.

Так, за оприлюдненими на сайті телекомпанії "1+1" даними, часткою в 52,9% компанії опосередковано володіє співвласник Приватбанку Ігор Коломойський, а часткою в 17,2% - президент ФК "Динамо" (Київ) Ігор Суркіс.

Телеканал "2+2" контролюється на 75,5% Коломойським і на 24,5% Ігорем Суркісом.

Телеканали групи Starlight Media (ICTV, СТБ, "Новий канал", Q TV, M1, M2) на 100% контролюються Віктором і Оленою Пінчук як бенефіціарами дискретних трастів, які контролюються й управляються в їхніх інтересах довіреними керуючими.

Кінцевим бенефіціаром телеканалів "Медіа групи "Україна" (ТРК "Україна", "Футбол 1", "Футбол2", "НЛО ТВ", "Індиго ТВ") на 100% є Рінат Ахметов.

Телеканал "Інтер", також телеканали "Энтер Фільм" і "Піксель" на 45% належить Валерію Хорошковскому, на 36% Дмитру Фирташу, на 10% Світлані Плужниковой (удові депутата Ради Ігоря Плужникова) і на 9% Сергію Левочкину.

В інших телеканалах Inter Media Group (НТН, К1, К2, "Мега", Zoom, Music) частки Світлани Плужникової немає, і їх кінцевими бенефіціарами є: на 50% Валерій Хорошковський, на 40% Дмитро Фірташ і на 10% Сергій Льовочкин.

"24-й канал" подав інформацію, що 76,8% телеканалу належить Катерині Кит-Садовій (дружина мера Львова Андрія Садового), 13,1% - Роману Андрейку (гендиректор телеканалу) і 10,1% - Оксані Андрейко.

Більше 99% телеканалу "Еспресо ТБ" опосередковано належить Ларисі Княжицькій (дружина депутата Ради Миколи Княжицького).

Телеканал "112 Україна", "5 канал" і "Громадське ТВ" станом наразі не розмістили на своїх сайтах цю інформацію відповідно до закону (окреме посилання на головній сторінці сайту за назвою "Структура власності").

Нагадаємо, у вересні 2015 року Рада зобов'язала телеканали вказувати на своїх сайтах інформацію про структуру своєї власності, а також заборонила володіти телеканалами резидентам країни-агресора.

Читайте також: Українські телеканали почали публікувати імена своїх власників

Більше актуальних новин читайте на Depo.Життя

 

Loading...
Loading...