"Кременчукводоканал" стягував із споживачів реальні гроші за міфічні послуги

Споживачі "Кременчукводоканал" сплачують за повірку невстановлених лічильників

"Кременчукводоканал" стягував із спожива…

Тервідділення АМКУ встановило, що КП "Кременчукводоканал" - природний монополіст на ринку централізованого водопостачання та водовідведення. Усі споживачі послуг КП "Кременчукводоканал", навіть ті, хто не має лічильників холодної води, сплачують за послуги проведення їх періодичної повірки (відшкодування цих витрат закладене в тариф), пише Depo.Полтава з посиланням на прес-служба Полтавського тервідділення АМКУ.

За інформацією КП "Кременчукводоканал", кількість лічильників, що підлягали періодичній повірці з дати введення тарифу (лютий минулого року) по лютий цього року - 17116 засобів. А фактично провело періодичну повірку за рахунок тарифу по 16471 лічильнику.

"На наш запит щодо причин непроведення періодичної повірки за рахунок тарифу 645 засобів обліку води, підприємство повідомило, що частина споживачів проводили періодичну повірку за власні кошти. Їх облік воно не вело". За таких умов ми вважаємо, що КП "Кременчукводоканал", отримуючи відшкодування витрат за періодичну повірку лічильників, стягує із споживачів, у яких вони встановлені, кошти за послуги, що фактично їм не надавалися", - зазначив голова Полтавського обласного тервідділення АМКУ Володимир Оніщенко.

Таким чином, споживачі понесли додаткові фінансові витрати на проведення повірки. Зважаючи на це, тервідділення розпочало розгляд справи за ознаками порушення законодавства про захист економічної конкуренції в діях КП "Кременчукводоканал".

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Полтава

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme