Директор United Airlines попросив вибачення за "жахливий інцидент" з пасажиром

Генеральний директор авіакомпанії United Airlines Оскар Муньос попросив вибачення у пасажирів рейсу за "справді жахливий" інцидент з одним із пасажирів

Він висловив стурбованість щодо випадку на рейсі, коли служба безпеки авіалінії із застосуванням сили вивела пасажира за борт, незважаючи на наявність квитка, передає Depo.ua з посиланням на BBC.

Муньос додав, що компанія знайде правильне рішення цієї проблеми, щоб "це ніколи не повторилося".

Нагадаємо, конфліктна ситуація сталася 9 квітня на борту літака авіакомпанії United Airlines, що прямував з Чикаго в Луїсвілл, штат Кентуккі, США.

На рейс було продано більше місць, ніж є в літаку, відтак чотирьох пасажирів примусово зсадили з літака. Один з них відмовився покидати салон літака, його силою витягли кілька співробітників служби безпеки.

Міністерство транспорту США вивчає інцидент з насильницьким зняттям пасажира з рейсу авіакомпанії United Airlines

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme