UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

В Києві відбудеться головна подія з інтернет-маркетингу в Україні - WebPromoExperts Day

21 квітня Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts проведе унікальну для України кейс-конференцію WebPromoExperts Day

В Києві відбудеться головна подія з інте…

Можна довго набивати шишки самостійно, а можна перейняти досвід експертів інтернет-маркетингу і просто використовувати його в своєму бізнесі. Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts зібрала кращих з кращих в області SMM, SEO, контекстної реклами, контент-маркетингу, копірайтингу, юзабіліті і email-маркетингу. Фішка конференції - парні виступи "Агентство / сервіс + Клієнт", що дозволить комплексно розкрити завдання, результати і то як вони досягалися!

Вас чекають кейс-доповіді від УкрСиббанк, TUI, Яндекс, Coral Travel, Фармак, Вконтакте, Templatemonster, ВУСО, Прага, Sendpulse, METRO, Lenovo, Netpeak, LeBoutique, ЛУН.ua і інші!

Мета конференції - поділитися реальним досвідом кращих експертів, практиків у сфері інтернет-маркетингу. Розповісти про працюючі інструменти, котрі перевірені на практиці.

Для кого вона?

  • Для власників бізнесу - у Вас є сайт, але він не приносить продажів, і Ви розумієте, що тупцюєте на місці;
  • Якщо Ви починаєте бізнес з нуля або плануєте і не знаєте з чого почати;
  • Для маркетологів - Ви знаєте інструменти просування в інтернеті, але не знаєте як комплексно їх використовувати і як побудувати контент-стратегію;
  • Для менеджерів онлайн-проекту - не знаєте як досягти поставлені показники продажів.

На вас чекає:

  • 24 доповіді з практичними прикладами, кейсами та особистим досвідом;
  • 2 потоки: "Інструменти просування" та "Інструменти комунікацій";
  • 8 годин, які заощадять ваш час та гроші;
  • 2 кава-брейки і обід з можливістю неформально поспілкуватися і задати питання спікерам;
  • подарунки і бонуси від організаторів і партнерів.

ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ

ПОТІК: Інструменти просування

  1. Трафік по копійці. Кейс просування УкрСиббанку в органічному пошуку (Антон Воронюк / Міла Дорошенко)
  2. Як залучити цільовий трафік для сезонного бізнесу з рекламної мережі. Кейс Coral Travel Ukraine (Тарас Вируцкій / Тетяна Помаранська)
  3. Як вивести 4000 запитів в ТОП 1 органічного пошуку. Кейс TUI Ukraine (Артем Гідін / Роман Керакосян)
  4. Чи трансформується промо в бізнес модель. Кейс Digital фарм (Юрій Маркевич)
  5. Як стратегічне планування дозволяє поліпшити показники в контекстній рекламі. Кейс мережу ресторанів Sezam food і ShashlikYan (Олег Піддубний / Володимир Аганесян)
  6. Нюанси роботи наскрізної аналітики та синхронізація цілей інтернет реклами з бізнес цілями клієнта. Кейс 4TV.com.ua (Сергій Шилінгів / Герус Сергій)
  7. Контент просування для малого бізнесу. Кейс "Польський Клуб" (Артем Пилипець / Раїса Асланян)
  8. Орієнтування ВКонтакте, продаж квитків на кіберспортивний турнір. Кейс StarLadder (Наталія Якуніна/Степан Шульга)
  9. Як отримувати заявки в сфері експертно-правової оцінки (послуги БТІ, видача техпаспортів, введення в експлуатацію) від 1,96 $. Кейс Lexstatus (Сергій Щербаков / Денисова Вікторія)
  10. Як проаналізувати ефективність навчальних програм в складному продукті? Кейс Admixer. (Андрій Осипов / Анна Ятель)
  11. Просування в висококонкурентних нішах на прикладі сервісів ЛУН.ua (Олег Іскевіч)
  12. Досвід залучення міжнародних клієнтів. Кейс Templatemonster (Давид Браун)

ПОТІК: Інструменти комунікацій

  1. ТОП-3 канали комунікації зі споживачем в інтернет маркетингу. Кейс WebPromoExperts (Ольга Онікієнко / Сергій Желепа)
  2. Збільшуємо ефективність лендінгу в 2 рази. Кейс СК "ВУСО" (Денис Каплунов/ Дмитро Соколов)
  3. Вірус в дії: як змусити 200 тис. жінок задуматися про здоров'я. Кейс Verum Clinic (Юлія Демцова / Олена Черненко)
  4. Lenovo. Як почути не тільки Хейтер. Кейс проекту "Inspired by people" (Станіслав Стояцкій/Марина Дорошенко)
  5. Комунікації контентного проекту. (Михайло Фідченко / Євген Шпитко)
  6. Як зібрати 5.000 людей на оффлайн захід за допомогою Facebook? Кейс: Ресторан "ПРАГА" (Сергій Вічев)
  7. Індивідуальний підхід до 1 000 000 клієнтів. Кейс METRO (Оксана Куликова)
  8. 7 складових успіху візуального контенту - як правильно підбирати зображення. Кейс Bebivita (Михайло Хейна / Дмитро Мозговий)
  9. Маркетинг подій: як креативно обіграти календар? (Олександр Рись)
  10. Як зробити прибутковим мобільний додаток в e-commerce - кейс шопінг-клубу LeBoutique (Юрій Грузинський / Аліна Франчук)
  11. Система листів для інтернет-магазину. Кейс Funnycases (Альона Мельон)

Вартість участі - 4000 грн.

Для всіх читачів знижка 10% по промо кодом: partners-10

Кількість квитків обмежена!

Зареєструватись на конференцію.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme