Як комерсанти захопили свято одеської Гуморини

Карнавальна хода на відкритті Гуморини-2017 перетворилася у рекламну акцію торгівельних мереж України

Як комерсанти захопили свято одеської Гу…

Сьогодні в Одесі зовсім неспокійно, але неспокійно з приємного приводу - у місті відзначають, можна сказати, професійне свято одеситів - 1 квітня або День Сміху.

З цього приводу у 2017 році міська влада Одеси наважилася повернути в місто фестиваль "Гуморина", який не проводився впродовж кількох років. На ребрендинг та організацію Гуморини були витрачені чималі кошти, але чи привнесли щось цікаве та свіже цього року?! Загалом ситуацію з фестивалем у цьому році можна описати мемом "Гуморина здорової людини та Гуморина курця".

Поспілкувавшись з майже десятьма одеситами та гостями Одеси з інших міст на центральних вулицях міста та спитавши, чи сподобалося їм відкриття фестивалю, можна припустити, що саме у цьому році Гуморину можна буде назвати "Гумориною курця".

Перше, на чому невдоволені одесити наголошували, це на непунктуальності в організації карнавальної ходи, на яку всі чекали з 11 години ранку, а вона рушила тільки близько 13:00, змусивши всіх чекати на сонці. Але, якщо ситуацію із затримкою ходи ще можна списати на технічні проблеми, то від перетворення її на рекламну кампанію приватних торгівельних мереж та спортивних клубів місцевій владі та організаторам фестивалю "відмазатися" буде складніше.

Одна справа – це коли місто заробляє на фестивалі організацією концертів відомих артистів та здає в оренду під торгівлю усілякими сувенірними дрібничками певні ділянки центральних вулиць, а інша – це коли організація свята є настільки кволою, що місцева влада не цурається замість дійсно карнавальної ходи організувати парад приватних компаній з їх банерами, логотипами та іншою корпоративною символікою.

Так, серед учасників ходи публіка встигла побачити кілька брендованих автівок та купу прапорів, які несли співробітники цих приватних компаній. Зрозуміло, що гроші не пахнуть, але ж напрошується логічне питання – яке відношення до цього свята має мережа тренажерних клубів, реселлер мобільних пристроїв та продюсерський центр? Прапори робітників шоубізу, доречі, несли маленькі діти...

Більш того, після завершення ходи, на головну вулицю міста висипали люди з банерами, які рекламують послуги сумнівних компаній, та частково перекрили рух.

Враховуючи високу концентрацію правоохоронців у центрі подій та їхню лояльність до таких "рекламних акцій", можна припустити, що все це дійство не могло відбуватися без відома та надання "добра" від Управління реклами міської ради Одеси.

До того ж за день до святкування, біля головної пам'ятки Одеси – Потьомкінських сходів, міська влада, ймовірно "зондувала рівень терплячості" та майже на всю довжину будівлі на Приморському бульварі з'явився величезний банер, який рекламує мережу місцевих супермаркетів. Пощастило, що одесити встигли висловити своє обурення такою зухвалою рекламною акцією і вже вранці 1 квітня її не побачили гості міста.

Враховуючи такі відверто жлобські витівки комерсантів та наплив туристів у ці дні до Одеси, можна не сумніватися, що навіть через кілька років, мало хто з гостей міста захоче приїхати ще раз для того, щоб подивитися на черговий парад реклами та залишити за це свої гроші у скарбничці Перлини біля моря. Можливо, варто вже замислитися над зміною формату цього заходу?!

Всі новини Одеси читайте на Depo.Одеса

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme