У Парижі заборонили сексизм у рекламі

У зв'язку з недавньою кампанією Saint Laurent, що принижує жіночу гідність, у французькій столиці ввели заборону на сексизм у рекламі

Мер Парижа Анн Ідальго пообіцяла не допускати поширення і просування таких, що принижують гідність, рекламних зображень, передає Depo.ua з посиланням на The Independent.

Під заборону потрапляє реклама, яка принижує і об'єктивує жінок і чоловіків, дискримінує людей за сексуальною орієнтацією та расовою ознакою.

Паризька влада зобов'язала рекламодавців, які платять за місця на щитах і плакатах по всьому місту, перевіряти, чи є їхня нова кампанія сексистською або дискримінаційною. За виконанням нового закону буде стежити компанія JC Decaux, яка займається розміщенням реклами на білбордах Парижа.

Рішення звузити межі дозволеного у рекламі було викликане весняною кампанією бренду Saint Laurent, яка спровокувала хвилю негативних відгуків і скарг. На думку суспільства, два знімка кампейна принижують жіночу гідність: на одному фото занадто худа модель лежить на підлозі в ажурних колготках, широко розставивши ноги; на другому – дівчина у відвертій і принизливій позі спирається на табурет.

© Saint Laurent; hiandramartinez/Instagram

Обмеження були прийняті владою у вівторок, 29 березня, через кілька тижнів після скандалу з рекламою Saint Laurent. Аналогічні закони вже діють в Лондоні та Женеві.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme