Виробники трамваю, в якому киянин спалив свій мобільник, дали йому гроші на ремонт

Під час спеціального розслідування виробник трамваїв, які курсують на швидкісній лінії з вокзалу до Борщагівки, повністю визнав свою провину

Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на прес-службу "Київпастрансу".

Зокрема, 5 березня на гарячу лінію КП "Київпастранс" звернувся громадянин Артем П. Він повідомив, що при спробі зарядити свій смартфон в одному з нових трамваїв на Борщагівській лінії швидкісного трамваю гаджет було пошкоджено. Працівники гарячої лінії передали інформацію до трамвайного депо ім.Шевченка, яке обслуговує маршрути Борщагівської ЛШТ.

В депо було створено робочу комісію, до якої увійшли також представники заводу-виробника трамваїв PESA. Хочемо зазначити, що це було обов'язковою умовою, так як трамваї PESA знаходяться на гарантійному обслуговуванні. Робоча комісія провела технічне дослідження та навіть взяла до уваги записи з камер спостереження у салоні.

Польська сторона визнала факт пошкодження смартфона через технічні проблеми. 27 березня за результатами розслідування громадянину Артему П. представники заводу-виробника в повній мірі компенсували витрати на ремонт гаджета.

Ситуація була врегульована та претензій у громадянина Артема П. не залишилося.

Представники заводу-виробника трамваїв PESA повністю перевірили технічний стан всіх пристроїв для зарядки електронних гаджетів. Все працює справно.

Нагадаємо, директор Департаменту транспорту Сергій Майзель начебто обіцяв, що пасажиру, в якого згорів телефон, куплять новий пристрій.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme