UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Бекхем створила свою першу колекцію для жінок з параметрами plus size

Британський дизайнер Вікторія Бекхем тепер випускає речі не тільки для худих і струнких дівчат, а й для власниць інших типів фігур

Дизайнер задумала вивести свою марку одягу на новий рівень і збільшити дохід за рахунок широти охоплення ринку, а допомогла їй реалізувати цю сміливу ідею компанія Target, разом з якою Вікторія створила колекцію, чий розмірний ряд доходить до XXXL, передає Depo.ua.

Нова колекція розрахована в першу чергу на американський ринок, де Бекхем прагне задовольнити запити різних людей, в тому числі і "товстих американців". Джерела з оточення 42-річного модельєра прогнозують, що якщо її ідею чекає успіх, тому трохи пізніше з'явиться і британська версія колекції.

"Вікторія завжди шукала способи розвивати свій бізнес. Як правило, вона створює одяг для дуже худий фігури, тому багато хто сприйняв новину про речі plus size з подивом. Це гарне бізнес-рішення, яке дозволить отримати прибуток", - розповів інсайдер.

Подив викликав не тільки розмірний ряд нової колекції, яка надійде в продаж на початку квітня, але і ціна. Вартість речей від Вікторії Бекхем вперше буде наближена до мас-маркету: від 6 до 70 доларів. Крім того, дизайнер подбала ще й про клієнток різного віку, підготувавши дитячу лінійку, в створенні якої взяла участь її 5-річна дочка Харпер.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme