UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Фахівці описали повну "картину" по ремонту Київського мосту у Вінниці

Чиновники з міської ради та представники генпідрядника детально розяснили, які роботи будуть виконані в рамках капітального ремонту мосту

Фахівці описали повну "картину" по ремон…

Про це повідомляє Depo.Вінниця з посиланням на прес-службу Вінницької міської ради.

Повідомляється, що на сьогодні триває демонтаж асфальту, частину цих робіт уже виконано, зокрема на проїжджій частині, по якій не їздить громадський транспорт. На тротуарі вже теж прибрали верхній шар та дістались до труб, в яких прокладені кабелі зв'язку.

За словами заступника міського голови Миколи Форманюка, усі роботи проводились переважно вручну, щоб не пошкодити кабелі, які йдуть по тротуару.

"Складність у тому, що майже немає запасу кабелю, щоб його винести вбік. Також ускладнюють роботу стовпи, які стоять на балках. Тому вони теж будуть зніматись теж фактично вручну, бо якщо почати працювати відбійним молотком, розпочнеться вібрація, і балки можуть цього не витримати", - розповів чиновник.

Директор департаменту капітального будівництва міської ради Ігор Кравець повідомив, що всього має бути замінено близько 80 балок та більше сотні - відремонтовано.

"Конструкція мосту така: є арки, на них лежать балки, на балках – бетонні плити і на них – асфальт. Ми сьогодні знімаємо асфальт і бетонні плити, щоб дістатись до балок і замінити їх. Дві крайні балки по всій довжині ми будемо демонтувати (вони в найгіршому стані) і замінювати. Також наше завдання підсилити арки та колони залізобетонною обоймою", - розповів Кравець.

Одним із елементів, який дещо ускладнює реконструкцію мосту, є проходження під ним магістральної газової труби. Тож чиновники домовились з облгазом про відключення газу на період будівництва. Його запускають його по іншій схемі, але тільки після завершення опалювального сезону.

Представник генпідрядника ТОВ "МСУ-2" Валерій Коротич розповів, що наразі мостовики розбирають "нульову" опору (стик між мостом та берегом) з обох боків.

"Це робиться дуже обережно, бо є загроза, що може щось впасти. На наступному тижні тут з'являться два крани та інша спеціалізована техніка, яка буде виконувати більш складні роботи", - розповів Валерій Коротич.

За його словами, невдовзі на мосту розпочнуться роботи з ремонту арки.

"Зараз виготовляються опалубки, і у квітні з їх допомогою ми будемо нарощувати і укріплювати акри під мостом. В місяць плануємо робити дві арки. Всього їх є 16. Паралельно триватимуть роботи по заміні балок", - сказав мостовик.

Також в міськраді повідомляють, що після того, як основні конструктивні елементи мостової споруди будуть відремонтовані, тут планується пустити всі кабелі в нові опалубки, встановити нові опори освітлення. На опорах залишаться лише ті лінії, які необхідні для руху транспорту.

Нагадаємо, що генпідрядник, який ремонтує Київський міст, запевняє, що "все йде по плану".

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Вінниця

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme