Китайці на Полтавщині будуватимуть автодорогу і міст через Дніпро

Підписано Меморандум про співробітництво між Укравтодором та China Road and Bridge Corporation щодо співпраці у будівництві  в Кременчуці об'їздної автодороги з мостом через Дніпро

Китайці на Полтавщині будуватимуть автод…

21 березня підписано Меморандум про співробітництво між Державним агентством автомобільних доріг України та China Road and Bridge Corporation щодо співпраці у проектуванні та фінансуванні будівництва автодороги М-22/Е-584 "Полтава - Олександрія" на ділянці об'їзду м. Кременчук з мостовим переходом через річку Дніпро, повідомляє Depo.Полтава з посиланням на прес-службу Укравтодору.

Меморандум підписали керівник Укравтодору Славомір Новак та віце-президент Державної корпорації China Road and Bridge Corporation Ду Фей.

На сьогодні єдиний міст через Дніпро має лише дві смуги руху для автомобільного транспорту. Міст був відкритий в 1949 році, а його опори збудовані ще в 1872 році.

Окрім міського сполучення, через цей міст проходить дві важливі автомобільні дороги державного значення: національна Н-08 "Бориспіль - Кременчук - Дніпро - Запоріжжя - Маріуполь" та міжнародна М-22 "Полтава - Олександрія", яка є частиною європейського коридору Е-584 "Полтава - Кишинів - Слободзея (Румунія)" та частиною дев'ятого панєвропейського транспортного коридору.

"Місто Кременчук є важливим індустріальним центром країни, який щороку генерує майже 4% доходів державного бюджету України. Транспортне сполучення через Дніпро наразі є незручним, адже єдиний міст знаходиться в центрі міста. Щодня в середньому через нього проїжджає понад 10 тисяч транзитних автомобілів, більшість з яких - вантажівки. Будівництво мосту у передмісті дозволить перенаправити транзитний трафік за межі міста, що розвантажить вулиці, зробить поїздки більш безпечними, суттєво покращить екологічну ситуацію. Новий міст забезпечить не тільки якісне сполучення через Дніпро, але й сприятиме збільшенню інвестиційної привабливості Подніпров'я та появі десятків тисяч нових робочих місць", - зазначив керівник Державного агентства автомобільних доріг України Славомір Новак.

Передбачається, що після реалізації цього проекту існуючий дворівневий Крюківський міст буде використовуватися винятково для внутрішньоміських поїздок. Окрім цього, в конструкції мосту має бути передбачена можливість майбутнього облаштування лінії легкого метро для сполучення лівобережної та правобережної частини Кременчука.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Полтава

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme