На яких автомобілях гасають чиновники столичної мерії

У міськадміністрації Києва закупівлю нових автомобілів пояснюють тим, що наявний автопарк вже досить старий

На яких автомобілях гасають чиновники ст…

Depo.Київ вирішив дізнатися на яких саме службових авто їздять чиновники і який вік цих транспортних засобів.

По-перше, варто відзначити, що автоперевезенням чиновників займається комунальне підприємство "Автотранспортне підприємство КМДА".

Наразі у його підпорядкуванні перебуває 77 транспортних засобів. Серед усіх цих машин є три автобуси і три вантажівки, а усі інші – легкові авто.

Марки машин дуже різні – "Опель", "Тойота", "Шевроле", "Хюндай", "Шкода", "Деу" Ланос, "Мерседес", "МАЗ" та "ГАЗ".

У мерії скаржаться, що 80% автопарку складають автівки, які були випущені з 1990 до 2008 років. Тобто, деяким машинам вже виповнилося 27 років, але є ще досить свіжі автівки яким по дев'ять років.

Та все ж чиновники звикли пересуватися на хорошому транспорті, а тому минулого року для них закупили чотири нові автівки.

Depo.Київ на початку грудня минулого року писав про тендери на закупівлю цих чотирьох автівок, які згідно побажань чиновників, мали бути "нашпиговані" багатьма люксовими фішками. Ну не хочуть економити чиновники Кличка на службовому транспорті. Ознайомитися з нюансами того тендеру можна у матеріалі "Чому чиновникам мерії Києва слід подарувати "губозакатну" машинку".

Наразі з 77 автомобілів "Автотранспортного підприємства КМДА" 61 авто обслуговує чиновників апарату Київської міськдержадміністрації та Департаментів мерії.

Цікаво, що протягом 2013-2016 років чиновниками мерії були списані 33 автомобілі 1984-2007 років випуску. Мовляв, їх вже не було сенсу ремонтувати через постійні поламки.

Ну а тепер подивимося на яких саме автомобілях ганяють чиновники столичної мерії.

Ні для кого не секрет, що мер Кличко користується власною автівкою – величезним джипом "Тойота" Секвоя.

А от за першим заступником мера Геннадієм Плісом закріплений новенький позашляховик "Тойота" Хайлендер 2016 року випуску.

Це одна з чотирьох нових авто, які минулого року закупили у мерії.

Ще дві новенькі автівки, що були закуплені минулого року за бюджетні кошти, знаходяться у користуванні двох заступників Кличка. Втім, у відповіді на наш запит у мерії чомусь не уточнили за якими саме заступниками мера закріплені дві нові "Тойота" Камрі.

Ще два заступники Кличка використовують такі ж самі службові "Тойота" Камрі, але вже 2011 року випуску і з потужними двигунами на 3,5 літри. А ще одного заступника мера возять на позашляховику "Тойота" Хайлендер 2011 року.

Цікаво, що у мера Кличка є один перший заступник і шість заступників, але службові автівки закріплені лише за першим заступником і п'ятьма заступниками. Тобто, один заступник Кличка або користується власною автівкою, або ходить пішки чи бігає на робочі зустрічі.

Керівник апарату КМДА Володимир Бондаренко користується службовою "Тойота" Камрі 2011 року. І вона також з потужним двигуном на 3,5 літри.

Така сама автівка возить і першого заступника Володимира Бондаренка. Є у цього чиновника і ще один заступник, якому видали 13-річну "Тойота" Камрі.

Взагалі у мерії дуже цінують і полюбляють дану марку автомобілів. Наприклад, потужна шестирічна "Тойота" Камрі на 3,5 літри також закріплена за Управлінням організаційно-аналітичного забезпечення мера Кличка.

А чотирирічна "Тойота" Камрі на 2,5 літри об'єму двигуна використовується чиновниками з Управління контрольно-аналітичного забезпечення, яке курує перший заступник Кличка Геннадій Пліс.

Як завжди усі новіші автомобілі собі забрали чиновники вищого ешелону влади, а більш старіші машини розподілили між Департаментами КМДА.

Наприклад, антикорупціонери мерії з Управління з питань запобігання та виявлення корупції користуються 14-річним "Опель" Омега.

Ще більш старіша службова автівка закріплена за Службою у справах дітей. Спеціалісти цієї служби їздять містом на "Опель" Омега 2001 року випуску.

За Департаментом економіки та інвестицій закріплено дві десятирічні "Тойота" Камрі.

А от чиновники, що мають піклуватися про соціальні блага для киян катаються на "Тойота" Камрі та "Опель" Омега 2004 та 2003 років випуску відповідно. Ці автівки закріплені за Департаментом соцполітики.

Ідентичні машини є у Департаменті промисловості.

Кращі автомобілі возять керівництво Департаменту транспортної інфраструктури. Тут є потужна "Тойота" Камрі 2011 року та така ж марка авто 2007 року випуску.

Дві автівки також є у Департаменті фінансів і одна з них – позашляховик "Тойота" Хайлендер 2012 року випуску.

Схоже, однією з найкрутіших структур мерії є Департамент містобудування та архітектури. За ним закріплено одразу три службові автівки. Причому, одна з них – саме нова "Тойота" Камрі, яку за бюджетні кошти придбали минулого року.

Загалом складається така ситуація, що більшість автомобілів у мерії це – "Тойота" Камрі. Ці машини є також у Департаменті будівництва та житлового забезпечення, у Департаменті земельних ресурсів, у Департаменті суспільних комунікацій.

А от керівництво Департаменту охорони здоров'я їздить на старенькому "Опелі" Омега.

Дуже потужні трилітрові "Тойоти" полюбляють чиновники Департаменту комунальної власності. Тут є одразу дві такі машини, а також "Шевроле" Еванда 2005 року.

Є на балансі у мерії і кілька джипів. Один з них, наприклад, обслуговує начальство Департаменту благоустрою, яке курує знесення МАФів у столиці. У підпорядкуванні чиновників антимафовиків є 15-річний позашляховик "Тойота" Ленд Крузер.

Отакий автопарк знаходиться у мерії. Не хочуть чиновники підтримувати вітчизняного виробника і їздити на "Ланосах".

 

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme