UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Миколаївщина лідирує за кількістю "джинси". Замовники - нардепи

В середньому 5% новин у місцевих ЗМІ Півдня та Сходу України містять ознаки замовлення, тобто є "джинсою"

Такими є результати дослідження контенту місцевих ЗМІ у восьми південно-східних регіонах України, яке провів ГО "Інститут масової інформації " (ІМІ), передає портал Depo.Миколаїв.

Найбільше новин з ознаками замовлення було зафіксовано у Дніпрі (9%) та Миколаєві (7. Більшість джинси - 61% - була замовлена політичними партіями або політиками.

Так, замовниками "джинси" в ЗМІ Миколаївської області ІМІ називає народного депутата від партії "Відродження" Артема Ільюка; партію "Опозиційний блок"; народного депутата від "Опозиційного блоку" Олександра Вілкула; депутата Миколаївської обласної ради від БПП Надію Іванову; народного депутата від БПП Бориса Козира; заступника Первомайського міського голови Олену Колесніченко; партіюя "Укроп"; партію "Наш край"; депутата Миколаївської міської ради від "Опозиційного блоку" Ігоря Копійку; депутата Миколаївської обласної ради, члена "Українського вибору" Максима Невінчаного.

На думку експертки ІМІ Олени Голуб, "відсоток джинси у досліджуваних регіонах є досить високим, що може свідчити про певну політичну кризу, яка призводить до системного розміщення політичних замовних матеріалів в місцевих ЗМІ".

Утім, порівняно до передвиборчого періоду восени 2015 року, кількість "джинси" в місцевих ЗМІ знизилася втричі (15%).

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Миколаїв

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme